Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:15:45 GMT

۷۵۰۰ کلاس درس سیستان و بلوچستان نیازمند بازسازی است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۶۴۲

۷۵۰۰ کلاس درس سیستان و بلوچستان نیازمند بازسازی است

رضا سرحدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در سیستان و بلوچستان رشد جمعیت دانش آموزی ۸ برابر متوسط کشوری است به همین دلیل با وجود تحویل کلاس‌های جدید، همه ساله با موضوع کمبود کلاس مواجه هستیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۵ هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید در استان سیستان و بلوچستان نیاز داریم، افزود: ۷۵۰۰ کلاس درس هم نیازمند بازسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی باید در سال ۵ هزار کلاس درس جدید ایجاد شود تا بتوانیم رشد جمعیت در بخش فضاهای آموزشی را پوشش دهیم.

سرحدی گفت: سند توسعه فضاهای آموزشی استان سیستان و بلوچستان تدوین شده و اولویت ما در این سند پوشش ۱۰۰ درصدی مقطع ابتدایی و سپس پوشش متوسطه اول دخترانه است.

کد خبر 5208432

منبع: مهر

کلیدواژه: نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان زاهدان مدرسه سازی کلاس درس ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان واکسن کرونا شب قدر فلسطین اردبیل ماه مبارك رمضان سیستان و بلوچستان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار

ایرج کریمی اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته در دولت سیزدهم به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

کریمی با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که از سوی این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، اضافه کرد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی بیان داشت: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که از سوی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

کریمی گفت: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحد‌ها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آنها نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟