Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:02:24 GMT

شورای ائتلاف جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۵۸۸۶

شورای ائتلاف جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه‌ای حوادث و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس شریف را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

کشتار فلسطینیان توسط رژیم دشمن و سفاک صهیونیستی در این ایام، امتداد ۷۰ ساله منطق پوچ غرب است که نشان از روند تاریخی سقوط اسرائیلِ غاصب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات سخیف برخی از کشورهای ضعیف عربی در راستای عادی سازی روابط با این رژیم منحوس، منجر به افزایش گستاخی و جسارت صهیونیست‌ها شده و حاکمان این کشورها باید بدانند، شریک خون های پاک ریخته شده هستند.

تحول در آرایش قدرت های جهانی و تغییر موازنه به نفع دنیای اسلام به دلیل قابلیت های جمعیتی، موقعیت‌های ممتاز ژئوپلیتیک، منابع سرزمینی و فرصت‌های اقتصادی و تجاری و بازارهای بزرگ مقیاس، آغاز شده است و اراده قدرتمند مسلمانان حول محور راهبردی و وحدت بخش فلسطین، آینده درخشان جهان اسلام را نوید می دهد و زمینه هم افزایی و مشارکت در سایر عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم می کند. هراس از این قدرت نوظهور و پردامنه، پیشران سیاست‌های شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم جعلی اسرائیل در منطقه و جهان اسلام است.

رهبر معظم انقلاب، فلسطین را مسئله مشترک جهان اسلام و عامل همدلی خواندند و تداوم مقاومت و حمایت مسلمانان و دولت های اسلامی را دو عامل تعیین کننده آینده دانستند و بر ایفای نقش گروه ها و نخبگان و جریان‌های سیاسی و اجتماعی تاکید کردند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پاسخ به فراخوان رهبری، بعنوان یک جریان سیاسی برآمده از انقلاب اسلامی، کشتار اخیر مسجد الاقصی را محکوم می کند و با تاکید بر چشم انداز روشن و مبارک فلسطین، همه مسلمانان و دولت های اسلامی را برای ایجاد ائتلاف راهبردی جهان اسلام جهت حل و فصل مسئله فلسطین، به وحدت دعوت می کند.

کد خبر 5208451 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فلسطین رژیم صهیونیستی انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف فلسطین شورای نگهبان برجام روز قدس روز جهانی قدس قاسم سلیمانی انتخابات ریاست جمهوری رژیم صهیونیستی هیئت دولت صحن مجلس سید عباس عراقچی جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: با اجماع شورا دو نفر در لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی جای گرفتند. - اخبار استانها -

بهرام احمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کار بزرگ مردم  اصل مشارکت، و دقت در نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور بالای مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ  منتشر شده و شورای ائتلاف در راستای عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب در باب افزایش مشارکت و همینطور افزایش آگاهی عمومی جهت انتخاب اصلح، همچون مرحله اول انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد و تخصصی، بررسی سوابق و مواضع  و برنامه های نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم ضمن احترام به همه ی نامزدها و حامیان و تشکل‌های قانونی فعال در عرصه انتخابات، دو کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

احمدی بیان کرد: نظر به مراتب شایستگی تخصصی و علمی،  آشنایی با قوه مقننه و وظایف و تکالیف نمایندگی مجلس شورای اسلامی، همسویی و همراهی در مسیر پیشرفت ایران عزیز اسلامی آقای کمال علیپور خنکداری و آقای مصطفی معلمی به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد