Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز ایده‌پور فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به نزدیکی تعطیلات عید سعید فطر گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم، شهرستان پاوه در این ایام میزبان مسافر نخواهد بود.

او با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های ذی ربط نظارت‌های لازم را نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خواهند داشت، گفت : پلیس راهور شهرستان پاوه به استناد دستورات و بخشنامه‌های ابلاغی جرایم رانندگی برای تردد‌های غیرضروری در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پاوه افزود: تمامی اماکن اقامتی، توریستی و گردشگری این شهرستان تعطیل بوده و هیچ مکانی برای میزبانی مسافران در تعطیلات عید سعید فطر وجود نخواهد داشت.

ایده‌پور با بیان اینکه مردم در تعطیلات عید سعید فطر باید از پذیرش مهمان اجتناب کنند، افزود: پرهیز از مسافرت‌های غیرضروری به شهرستان پاوه و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط شهروندان سبب آرامش خاطر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و بازگشت نسبی زندگی عادی مردم در زمینه کسب و کار می‌شود.

او با اشاره به نارنجی بودن وضعیت کرونایی شهرستان پاوه ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی، بی احتیاطی و کم توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند سبب خسارت‌های جبران ناپذیری شود.

فرماندار شهرستان پاوه با اشاره به پیک چهارم شیوع ویروس کرونا افزود: هم اکنون وضعیت این شهرستان نسبت به مدت مذکور مساعدتر شده، اما در صورت از سر گرفته شدن مسافرت‌ها شرایط تغییر خواهد کرد.

افزایش تعداد بیماران بستری کرونایی در اسلام آبادغرب

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از افزایش تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

جهانبخش حیدری گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب در حال افزایش است.

او افزود: تیم‌های بازرسی با توجه به مصوبات ستاد‌های ملی، استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا به صورت مستمر بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: بازرسی تیم‌های نظارتی بر رعایت نکات بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی اعمال شده برای اصناف این شهرستان در حال انجام است.

حیدری با تاکید بر اینکه مهم‌ترین رکنی که بتواند شرایط کنونی حاصل از شیوع ویروس کرونا را بهبود ببخشد همراهی و همکاری مردم در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است، گفت: مردم باید با توجه شرایط ویژه کنونی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از خود و خانواده‌هایشان در برابر این ویروس محافظت کنند.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود ۲۰۰ نفر بر اثر ابتلاء قطعی به این ویروس در شهرستان اسلام آبادغرب جان خود را از دست داده‌اند.

تزریق ۲ هزار و ۲۶۶ دُز واکسن کرونا در شهرستان سنقر و کلیایی

رئیس شبکه بهداشت سنقر و کلیایی از تزریق ۲ هزار و ۲۶۶ دُز واکسن کرونا در شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد.

احسان مهری گفت: با افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز مردم از حضور در تجمعات و اعمال محدودیت‌های کرونایی رنگ بندی شهرستان سنقر و کلیایی از قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرده است.

او افزود: کاهش آمار مبتلایان به کرونا نشان دهنده پایان شیوع ویروس کرونا نبوده و در شبانه روز گذشته ۲۴ بیمار سرپایی در سنقر و کلیایی شناسایی و هم اکنون ۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهرستان بستری هستند و حال هشت بیمار وخیم است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان هرسین ادامه داد: فرایند واکسیناسیون کادر درمان، پرسنل غسالخانه، بنیاد شهید و نظام پزشکی در شهرستان سنقر و کلیایی انجام شده و از امروز تزریق واکسن افراد بالای ۸۰ سال آغاز می‌شود.

مهری با اشاره به تزریق ۲ هزار و ۲۶۶ دُز واکسن در سنقر و کلیایی گفت: از ابتدای آغاز تزریق واکسیناسیون یک هزار و ۹۱۴ نفر دُز اول و ۳۵۲ نفر دُز دوم واکسن کرونا را در شهرستان سنقر و کلیایی دریافت کردند.

او گفت: دریافت مرحله نخست واکسن کرونا نشان دهنده ایمنی کامل نیست و افراد باید حتی بعد از تزریق مرحله دوم واکسن دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تزریق واکسن در ۱۴ مرکز بهداشت و سلامت شهرستان سنقر و کلیایی ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا شهرستان سنقر و کلیایی دستورالعمل های بهداشتی شهرستان اسلام آبادغرب تعطیلات عید سعید فطر فرماندار شهرستان شیوع ویروس کرونا شهرستان پاوه واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: دشمن با نقشه‌های خود درباره حجاب و عفاف، قصد دارد به سلامت جامعه آسیب بزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام عبودی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در کارگاه آموزشی حجاب و عفاف در حضور فرهنگیان شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: حجاب و عفاف موضوع بسیار مهمی برای معلمان است، مگر می‌شود شغل معلمی را بپذیریم، بعد قوانین این شغل را رعایت نکنیم و قانون را به‌هم زد.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف مربوط به بشریت است و نگاه دین ما نسبت مسئله حجاب و عفاف متفاوت است، افزود: در هر مسئله‌ای باید فکر و اندیشه را اصلاح نمود، در دنیا اندیشه‌ها خیلی متفاوتی وجود دارد، خداوند پیامبران و امامان را فرستاد که اندیشه صحیح را به ما یاد دهند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به داستان حضرت موسی (ع) که به کوه طور رفت و با خدا مناجات کرد، گفت: حضرت موسی فرمودند؛ «خدایا مرا ببین» خداوند، فرمودند؛ «هرگز مرا نخواهی دید» شاعران به این قصه سه نگاه متفاوت دارند پس باید ماها نیز نگاه‌مان را اصلاح نمائیم.

وی تصریح کرد: بعضی از افراد عریان بودن را مترقی بودن می‌دانند، در صورتی که این موضوع نشان از بی‌غیرتی و بی‌عفتی است.

عبودی خاطرنشان کرد: مرد باید قوام زندگی باشد، باید مدیر زندگی باشد، ما باید بُعد دنیایی حجاب و عفاف را مدنظر داشته باشیم، عزت و شرافت در این مورد باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در مورد بی‌حجابی و بی عفتی معتقد به برخورد تنها نیستیم، این مورد آخرین مرحله است، فلذا اساس کار در این مورد تبیین و گفت‌وگو است با رعایت حفظ شأن و شخصیت طرف مقابل خیلی از کسانی که اهل رعایت نیستند با ارشاد و راهنمایی قابل توجیه و پذیرش هستند.

در ادامه صالح داستار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: روز معلم تجلیل از موفقیت‌ها و ارزش‌ها است، منظور پاسداشت مقام رفیع معلم است معلمی شغل انبیا الهی بوده و این شغل رفیع است.

وی افزود: یکی از مدارسی که زودتر از مدارس دیگر راه‌اندازی شد حوزه علمیه آیت الله ملک حسینی بود، باید یاد کنیم از این شخصیت برجسته و از مفاخر استان که معلمی جامع بود.

داستار با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب فرموده‌اند؛ «دانشگاه دیر است به مدرسه برسیم»، تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند که حجاب را از زنان و دختران بگیرند، قصد آسیب زدن به سلامت، روح و روان و جریحه‌دار کردن روح مردم و جامعه را دارند، بنابراین ما باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ما هستند باید به دنبال فرزندپروری دینی و الهی باشیم، باید به دنبال تعمیق باورها بود، بنابراین مدارس تحت مدیریت مدیران باید از تربیت دینی و الهی بهره‌مند شوند.

کد خبر 748177

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!