Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@13:29:46 GMT

مریم ایراندوست ۳۰ فوتبالیست را به اردوی ملی دعوت کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۲۳۹

مریم ایراندوست ۳۰ فوتبالیست را به اردوی ملی دعوت کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی این تیم را اعلام کرد. به گزارش ایسنا، اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زنان  بزرگسال از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت در  مرکز ملی فوتبال برگزار می شود که مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اسال سمانه چهکندی، فاطمه قاسمی، زهرا خواجوی، پریسا گراوندی، رها یزدانی، زهرا علیزاده، حدیث بساط شیر، شهناز جعفری زاده، سهیلا نظام آبادی،  عاطفه ایمانی، کوثر عنبری، کوثر کمالی، شقایق روزبهان، افسانه اقبال، سرشین کمانگر، بهناز طاهرخانی، مونا حمودی، سارا ظهرابی نیا، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، گلنوش خسروی، عاطفه سیدکاظمی، زهرا قنبری، شبنم بهشت، افسانه چترنور، فاطمه امینه برازجانی، ملیکا متولی، فاطمه اردستانی، یاسمن فرمانی و زهرا سربالی نفرات دعوتی به اولین اردوی انتخابی تیم ملی هستند. 

ملی پوشان باید فردا، ۲۱ اردیبهشت در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کنند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال زنان ایران فوتبال زنان مریم ایراندوست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد