Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@03:53:07 GMT

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن تا ۲۹ رمضان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۶۲۷۹

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن تا ۲۹ رمضان تمدید شد

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال و بختیاری ، ابراهیم  شریفی  افزود: سامانه این نمایشگاه نیز تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه فعال خواهد بود و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

طبق اعلام قبلی، فعالیت سامانه به نشانی iqfa.ir تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه اعلام شده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  با بیان اینکه چند موسسه قرآن و عترت این استان نیز دراین نمایشگاه مشارکت و همکاری دارند از مردم قرآن دوست خواست تا با توجه به تمدید مهلت برپایی نمایشگاه مجازی قرآن از این فرصت برای تهیه کتاب های دینی و قرآنی نهایت استفاده را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی ، با بیان اینکه این نمایشگاه دارای بخش های محتوایی و فروشگاهی است تصریح کرد: در بخش محتوایی فعالیت‌های خلاقانه موسسات و مراکز گوناگون فرهنگی در سطح ملی در زمینه‌های علمی و فرهنگی، مشاوره‌ای، وبینارهای تخصصی داخلی و بین‌المللی و بخش کودک و نوجوان ارائه شده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، تقویت عدالت توزیعی اقلام فرهنگی و فرهنگ دینی در سطح ملی را از ویژگی های مهم این نمایشگاه برشمرد و گفت: در این نمایشگاه شعبه استانی نیز راه‌اندازی شده است.

کد خبر 1513196

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ