Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، «جیانی اینفانتینیو» در نامه خود، خطاب به «شهاب‌الدین عزیزی خادم» نوشت: از صمیم قلب درگذشت «حمید جاسمیان» بازیکن اسبق بین‌المللی را تسلیت می‌گویم. کلمات برای بیان اندوه ناشی از این فقدان وی کافی نیستند.   «حمید جاسمیان» ملی‌پوش اسبق به خاطر کارنامه مهم خود در باشگاه پرسپولیس، «جایی که پس از بازی با شاهین به عنوان اولین کاپیتان باشگاهی بود»  در یادها خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخشی دیگر از پیامش افزود: شخصیت و خصوصیات انسانی این قهرمان فوتبال ایران و پرسپولیس که به پیشرفت فوتبال کشورش کمک کرده است، هرگز فراموش نمی‌شود، اما واقعیت این است که  او را برای همیشه از دست داده‌ایم.

اینفانتینیو در ادامه این نامه نوشت: من از طرف جامعه فوتبال بین‌المللی، ابراز همدردی عمیق خود را با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، خانواده و دوستان حمید اعلام می‌کنم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که بیان خاطرات و سخنان این چنینی بتواند در این شرایط دشوار مایه آرامش و تسلی خاطر باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس شهاب الدین عزیزی خادم فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران