Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قرچک گفت: بانک‌ها برای تسهیلگری در اعطای وام‌های رونق تولید و مقاوم‌سازی مسکن روستایی کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و برخی رؤسای ادارات و مدیران شعب بانک‌ها با محوریت بررسی گزارش اقدامات صورت گرفته درخصوص پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی، اشتغالزایی، ازدواج، مشاغل آسیب دیده از کرونا، مقاوم‌سازی مسکن روستایی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: در سال جدید بانک‌های سطح شهرستان بایستی در راستای اعطای کلیه وام‌ها بخصوص تسهیلات رونق تولید، رفع موانع اشتغالزایی، کمک به بنگاه‌های اقتصادی آسیب‌دیده از کرونا و تشویق روستاییان به مقاوم‌سازی مسکن تسهیلگری کنند.
وی افزود: بدون شک در این برهه از زمان و با توجه به وضعیت موجود اقتصادی، نقش بانک‌ها در کشور بسیار چشمگیر و حساس است و تا کنون نیز اقدامات خوبی در سطح شهرستان درخصوص اعطای تسهیلات صورت گرفته است.
خطیبی با تاکید بر نقش بانک ها در رونق تولید اظهار داشت: انتظار داریم بانک‌ها تا حدی که امکان دارد بوروکراسی زائد اداری را کنار گذاشته و با دید حمایتی و تسهیلگرایانه به امور متقاضیان نگاه کنند و اگر گره‌ای مانع اعطای تسهیلات است، آن را به فرمانداری و مراجع بالادستی خود انتقال دهند تا در انجام امور تسریع شود.برای اجرای صحیح طرح‌های نوسازی بافت‌های فرسوده روستایی علاوه بر اطلاع‌رسانی لازم به روستاییان درخصوص شرایط دریافت تسهیلات مربوطه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دهیاری‌ها و بانک‌ها نقش مهمی در تحقق سهمیه شهرستان دارند.
فرماندار قرچک ادامه داد: سهمیه سال گذشته قرچک در خصوص نوسازی بافت‌های فرسوده روستایی ۷۰ مورد بوده که باید با رایزنی‌ها و پیگیری‌ها این سهمیه برای سال جدید افزایش یابد.
وی در خصوص وضعیت کرونا و رعایت بهداشت در بانک ها خصوصا مشتریان بیان کرد:رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ادارات و بانک‌ها همچنان مورد تأکید است و شعب بانکی باید سعی کنند تا حد امکان بستر انجام امور به شیوه غیرحضوری را فراهم کرده و آن را بین مشتریان خود ترویج دهند، چرا که بعضاً مشاهده می‌شود بخاطر یک کار ساده که تلفنی یا بصورت الکترونیکی نیز قابل انجام است، مشتریان مجبور به حضور در بانک‌ها هستند.
خطیبی در پایان تسهیل در دریافت ضمانت بانکی برای تسهیلات رونق تولید برای تولید کنندگان را خواستار شد و عنوان کرد: تسهیل در ضمانت‌های بانکی بخصوص در رابطه با اشتغالزایی و تولید که شعار سال و مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید در دستور کار بانک‌ها قرار گرفته و گزارش اقدامات به‌طور مرتب به فرمانداری ارسال شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقام سازی مسکن روستایی خطیبی فرماندار قرچک تسهیلات بانک ها مقاوم سازی مسکن رونق تولید بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی شقا اظهار کرد: زمین واحدهای ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

فرماندار چناران گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

وی گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

فرماندار چناران اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفت وگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران