Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تزریق واکسن به بیش از 8100 نفر در جمعیت تحت‌پوشش علوم پزشکی شاهرود خبر داد.

دکتر رضا چمن در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون 80 درصد از واکسن تحویلی به این دانشگاه به گروه‌های هدف تزریق شده است.

وی از تزریق واکسن کرونا به همه گروه‌های پرخطر و در معرض خطر در مجموعه دو شهرستان شاهرود و میامی خبر داد و خاطرنشان کرد: در بسیاری از مراکز، کار واکسیناسیون به جمعیت بالای 80 سال در شرق استان پایان یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در مراکز پرجمعیتی مثل شاهرود نیز هنوز همه جمعیت بالای 80سال واکسن خود را دریافت نکردند و واکسیناسیون با نظم و شرایط مناسبی در حال انجام است.

این عضو ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه اکثر مراکز کم جمعیت و خصوصا مراکز روستایی واکسیناسیون 80 سال به بالای خود را انجام دادند افزود: در این مراکز فراخوان برای واکسیناسیون جمعیت بالای 75 سال نیز انجام شده تا به محض دریافت سهمیه، کار واکسیناسیون با سرعت مناسب انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه تا کنون در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه 8100 نفر واکسن دریافت کردند ادامه داد: در مجموع 11 هزار دوز واکسن کرونا به علوم پزشکی شاهرود تحویل شده که بیش از 80درصد آن تزریق شده است.

وی از آمادگی این دانشگاه برای افزایش سرعت واکسیناسیون در جمعیت تحت‌پوشش دانشگاه خبر داد و گفت: همکاران ما آمادگی دارند که به هرچه میزان سهمیه به این دانشگاه اختصاص یابد، کار اجرایی واکسیناسیون را با سرعت در مناطق مختلف تحت پوشش به انجام برسانند.

وی در بخش دیگری به آخرین آمار مبتلایان در دو شهرستان شاهرود و میامی پرداخت و اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته 180 بیمار با علائم مشکوک به کرونا به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کردند که در بین آنها 36 مبتلای قطعی جدید شناسایی شده که 16 مورد از آنها در بیمارستان شاهرود بستری شدند.

دکتر چمن با اشاره به آخرین مبتلایان بستری در بخش کرونای بیمارستان شاهرود افزود: در حال حاضر 104 بیمار در بخش کرونا بیمارستان امام حسین بستری هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی علوم پزشکی شاهرود همه باهم علیه کرونا واکسیناسیون شهرستان شاهرود دانشگاه علوم پزشکی شاهرود میامی علوم پزشکی شاهرود تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد