Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:28:26 GMT

افتتاح نخستین آکادمی هاکی ساحلی بانوان آسیا در مهریز یزد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۳۲۶

افتتاح نخستین آکادمی هاکی ساحلی بانوان آسیا در مهریز یزد

ایسنا/یزد رئیس فدراسیون هاکی کشور با اشاره به اهمیت ظرفیت ورزشی بانوان مهریزی، گفت: مهریز می تواند قطب هاکی جهان شود.

 بهرام قدیمی در مراسم افتتاح اولین آکادمی هاکی ساحلی بانوان آسیا در مهریز، اظهار کرد: این زمین با عملکرد و کارایی مناسب برای آموزش‌های در سطح استانداردهای جهانی، آماده شده که باید از مسئولین این شهرستان تشکر ویژه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانوان ورزشکار مهریز برای رسیدن به قطب هاکی جهان می‌تواند ظرفیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف فرهنگی و گردشگری توسعه دهند. 

قدیمی ادامه داد: شهرستان مهریز زمینه میزبانی کشورهای قطر، امارات و اروپایی برای آموزش‌های هاکی ساحلی بانوان را داراست و پیگیری این مسئله را از طریق فدراسیون آسیا انجام می‌دهیم. 

وی پذیرفته شدن ویژگی‌های فنی ساحلی را از سوی مردم مهریز مهم دانست و تصریح کرد: این رشته‌ها در اولویت اصلی فدراسیون هاکی است و اگر در جایی استعدادی در این زمینه وجود داشته باشد از آن حمایت‌های ویژه به عمل آید.  

رئیس فدراسیون هاکی کشور به سفر بعدی خود به شهرستان مهریز اشاره کرد و  گفت: میزبانی  آسیایی و حتی جهانی هاکی ساحلی در بخش بانوان و آقایان  و همچنین در آینده نزدیک امکانات نرم‌افزاری آموزشی به روز را برای مربیان فراهم می‌کنیم. 

علیرضا محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: هدف از افتتاح این آکادمی، استعدادیابی و تمرین علاقه‌مندان به هاکی ساحلی، توسعه ورزش و برگزاری میزبانی‌ها جهانی و آسیایی که به توسعه اقتصادی و سطح فرهنگی این شهرستان کمک شایانی می‌کند. 

وی افزود: در شهرستان مهریز این مکان ابتدا برای فوتوالی، والیبال و فوتبال ساحلی افتتاح شده بود و چون ظرفیت استفاده آکادمی هاکی بانوان را داشته از آن استفاده بهینه به عمل آمده است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز، محمدی ادامه داد: در این آکادمی۵۰ ورزشکار بانو به مربی‌گری فاطمه زارع و همکاری قهرمان ملی فوتبال ساحلی حمید بهزاد پور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اداره ورزش و جوانان فدراسیون هاکی مهريز شهرستان مهریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی همدان برگزار می گردد.

در این اردوی ۸ روزه که از ۹ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود ، ۱۸ بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی ، امیر چهاردولی سرپرست ، رجب نورانی سرمربی ،مهدی ملک احمدی مربی ، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان بعنوان بدنساز کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090613

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران