Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:15:20 GMT

بخشی از مشکل ارتباطی روستاهای بروجرد برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۸۳۵

بخشی از مشکل ارتباطی روستاهای بروجرد برطرف شد

گروه استان‌ها- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: مشکلات فنی و عدم اتصال خطوط ارتباطی در برخی نقاط شهرستان و روستاهای مجاور بروجرد با نصب دکل‌های مخابراتی رفع شد. - اخبار استانها -

عباس گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بروجرد  اظهار داشت: مشکلات فنی و عدم اتصال خطوط ارتباطی در برخی نقاط شهرستان و روستاهای مجاور از جمله محور بروجرد، اشترینان سبب شد تا  بحث مهم تقویت خطوط ارتباطی و مخابراتی که از  خواسته‌های مهم و به حق این منطقه بود رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نصب دکل‌های مخابراتی در نقاط مختلف شهرستان بروجرد افزود: یکی از مطالبات مهم مردم در برخی مناطق شهری و محورهای روستایی تقویت خطوط ارتباطات است که تنها راه بیرون رفت از این مشکل و مرتفع شدن بحث انتقال نصب دکل‌هایی در مناطق شهری و روستایی بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس عنوان کرد: از آنجا که دکل‌ها میزان اتصال را افزایش داده و ارتباط راحت‌تر انجام می‌گیرد، با پیگیری‌های مکرر و مساعدت مجموعه وزارت ارتباطات، مدیران استان و شهرستان تعداد چهار دکل مخابراتی در شهرستان بروجرد نصب و راه‌اندازی شد. که چهار دکل نصب شده در محله‌های اسلام آباد، هشتاد و یک هکتاری، فاز شش اندیشه و کوی آزادگان با موفقیت انجام شد.

ساماندهی دکل‌های مخابراتی در شیراز تا کجا پیش رفت ساماندهی دکل‌های مخابراتی در مشهد/احداث سایت‌های تجمیعی در دستور کار است

وی خاطر نشان کرد: در محورهای روستایی و در مسیر روستای بیچون و والانجرد یک دکل مخابراتی نصب شد تا ساکنان این منطقه بتوانند از این امکان استفاده و بهره ببرند.

گودرزی تصریح کرد: در مسیر روستای قلعه نو فلک الدین  پروژه تکمیل شده است، اما دربرنامه 1400 با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در  مسیرهای روستاهای بید کلمه، کوشکی و چبدر و مرو در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم با همت مجموعه مخابرات شاهد رفع تمام مشکلات ارتباطی در روستاها و نقاط شهری شهرستان بروجرد باشیم.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دکل های مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان