Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:37:17 GMT

همدانی‌ها نماز عیدفطر را در فضای باز مساجد اقامه می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۹۷۹

همدانی‌ها نماز عیدفطر را در فضای باز مساجد اقامه می‌کنند

ایسنا/همدان سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان همدان در رابطه با مناطق برگزاری نماز عیدفطر اعلام کرد: نماز عیدفطر در فضای باز تمام مساجد سراسر استان برگزار خواهد شد.

مهرداد نادری‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، از ممنوعیت تردد بین شهری در تعطیلات عید فطر خبر داد و اظهار کرد: افرادی که این محدودیت را رعایت نکنند، شامل اعمال قانون می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان همدان خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه تردد بین استانی ممنوع است.

وی ادامه داد: افرادی که با پلاک مناطق زرد ممنوعیت تردد را نادیده بگیرند به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و پلاک مناطق قرمز به مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون می شوند.

نادری‌فر با اشاره به اینکه مدت زمان وکالت‌نامه‌های خرید و فروش به تعداد روزهای تعطیل تمدید شد، بیان کرد: کلیه‌ آزمون‌هایی که قرار بود برگزار شود به غیر از آزمون کارشناسی ارشد، در زمان مقرر برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان همدان در رابطه با نحوه برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم، مطرح کرد: این امتحانات به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نادری‌فر اضافه کرد: کد ملی افراد در این آزمون‌ها بررسی می‌شود و کسانی که در ۱۴ روز گذشته منتهی به آزمون دچار بیماری کووید ۱۹ شده بودند، باید در مکان مجزایی آزمون بدهند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان همدان در پایان در رابطه با برگزاری نماز عیدفطر یادآور شد: نماز عیدفطر در فضای باز تمام مساجد سراسر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه باهم علیه کرونا ستاد مدیریت کروناویروس ممنوعیت تردد خودروها امتحانات نهایی عيد فطر نماز عيد فطر نماز عیدفطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته