Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:16:59 GMT

هاکی همدان در انتظار بهبود شرایط کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۵۱۰

هاکی همدان در انتظار بهبود شرایط کرونایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین ترابی، رئیس هیئت هاکی استان همدان با اشاره به تعطیلی سالن های ورزشی بر اساس محدودیت های کرونایی، گفت: تمرینات هاکی در حال حاضر برگزار نمی‌شود و در انتظار رفع محدودیت های کرونایی از سوی ستاد مقابله با کرونا هستیم.

او ادامه داد: برای آغاز دور جدید تمرینات جهت حفظ آمادگی بازیکنان در مسابقات کشوری ناچار به گذر از این دوران هستیم و بسته به شرایط کرونا و اطلاعیه های فدراسیون تمهیدات لازم را برای حضور در مسابقات تدارک خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت هاکی استان همدان با بیان این که در سال گذشته شاکله تیم ما شامل هاکی بازان بومی استان بود و تنها از حضور دو بازیکن غیر بومی در ترکیب تیم آقایان و همچنین دو بازیکن غیر بومی در ترکیب بانوان استفاده کردیم، گفت: احتمال حضور بازیکنان غیر بومی در ترکیب آینده تیم هایمان را رد نمی‌کنم و اگر نیاز باشد و همچنین منابع مالی مناسب در اختیار داشته باشیم از حضور غیربومی ها نیز برخوردار خواهیم بود.

حسین ترابی در رابطه با حضور بهروز گردان از هاکی بازان سابق همدانی در کرسی سرپرست دبیری فدراسیون هاکی کشور اظهار کرد: انتظار می‌رود انتصاب ایشان در جهت پیشرفت هاکی استان موثر باشد زیرا ایشان از مربیان و هاکی بازان قدیمی استان همدان هستند و به این موضوعات علاقه‌مندند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت هاکی سالن های ورزشی محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت مچ دست در بازگشت از اردوی تیم ملی در ترکیب پرسپولیس حضور نداشته است و علیرضا بیرانوند جوان به جای او در ترکیب حضور پیدا کرده است.

با این حال بیرانوند با باز کردن کچ دستش این روز‌ها تمرینات فشرده‌ای برای بازگشت به میادین انجام می‌دهد.

منبع: رکنا

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان