Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:57:42 GMT

طرح خرید تضمینی دام زنده در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۹۴۲

طرح خرید تضمینی دام زنده در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

یحیی حسین پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طرح خرید تضمینی دام زنده در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود، اظهار داشت: خرید دام زنده عشایر از طریق شرکت پشتیبانی امور دام انجام می‌شود.

وی گفت: اجرای طرح زمینه ساز کاهش واسطه‌ها و دلالان در این بخش می‌شود.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کنترل قیمت گوشت با اجرای این طرح به خوبی انجام می‌شود و شاهد افزایش ناگهانی قیمت گوشت در بازار نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ۲۵ درصد گوشت قرمز مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری توسط عشایر تولید می‌شود.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر این طرح در جامعه عشایری در حال اطلاع رسانی است.

کد خبر 5208732

منبع: مهر

کلیدواژه: امور عشایر چهارمحال و بختیاری دام زنده ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا گرگان واکسن کرونا اردبیل شب قدر ماه مبارك رمضان فلسطین چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۰۱۲۹۷۳۵۲۰ در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

کد خبر 6098121

دیگر خبرها

  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود