Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:42:52 GMT

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در شهر ری

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۳۵۸

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در شهر ری

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ " علیرضا ناصری‌نژاد "  بیان کرد: در راستای تشدید اقدامات مبارزه‌ای با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۳۱ شهرری با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی یک سوداگر مرگ را در شهرری شناسایی کردند.

وی افزود: بلافاصله ماموران پلیس پس از اقدام انجام کار‌های اطلاعاتی با تشکیل اکیپ عملیاتی و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و یک مرد ۶۳ ساله که اقدام به خرید و فروش موادمخدر می‌کرد را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در بازرسی از منزل مسکونی سوداگر مرگ ۱۰ کیلو تریاک کشف شد، افزود: قاچاقچی موادمخدر در بازجویی‌های پلیسی صراحتا به جرم خود اعتراف کرد و پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوداگر مرگ قاچاق مواد مخدر کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی اظهار کرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر مراغه در يک عمليات غافلگيرانه در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان با تعقيب و مراقبت لازم، یک خودروی پراید را توقيف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ كيلو و ۲۵۰ گرم ترياک كشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی مراغه، در اين رابطه ۲ نفر دستگير و جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نيز به پارکينگ منتقل شد.

سرهنگ فارسی در ادامه گفت: مبارزه بی‌امان پليس با سوداگران مرگ و قاچاقچيان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی