Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد تولیدی ظروف تزئینی «آسیا» که از یکسال پیش به دلیل مشکلات مالی فعالیت خود را متوقف کرده بود، مجددا فعالیت دوباره خود رابا حمایت دستگاه قضا از سر گرفت و اشتغال دوباره ۷۰ کارگر را رقم زد.

خبرگزاری میزان - ایلنا نوشت: برخی منابع کارگری در استان آدربایجان شرقی گفتند: حدود ۱۲ ماه پیش واحد تولیدی ظروف تزئینی «آسیا» به دلیل عدم وجود نقدینگی و مشکلات حقوقی به حالت تعطیلی درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع با بیان اینکه همزمان با تعطیلی کارخانه تعداد زیادی کارگر بیکار شدند، در ادامه افزودند: اخیرا با تامین بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی مسئولان و حمایت قوه قضائیه، خطوط تولیدی کارخانه با ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی راه‌اندازی شده و حدود ۷۰ کارگر قدیمی و جدید مشغول به کار شدند.

آن‌ها با بیان اینکه راه‌اندازی مجدد کارخانه باعث خوشحالی کارگران این کارخانه شده است، تصریح کردند: محصولات تولیدی این کارخانه بسیار باکیفیت و متنوع است که علاوه بر تامین بازار مصرف داخلی به چند کشور همجوار هم صادر می‌شود

بیشتر بخوانید: بازگشت کارخانه تصفیه شکر و تولید قند اهر به چرخه تولید با تلاش‌های دستگاه قضا

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: دستگاه قضایی حمایت قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگاه قضایی حمایت قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، در این نشست که با حضور سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از معاونان و مدیران دو وزارتخانه و در وزارت اقتصاد برگزار شد، راهکار‌های تامین مالی توسعه ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خوزستان و ۵۰ هزار هکتار از اراضی استان‌های گیلان و مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

تامین مالی ریالی این پروژه‌ها و استفاده از فاینانس کشور چین از جمله راهکار‌هایی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اهمیت و ضرورت تامین امنیت غذایی کشور و نقش این اراضی در افزایش تولید محصولات مهم کشاورزی از جمله ذرت، سویا و برنج مقرر شد در خصوص یکی از روش‌های تامین مالی از طریق فاینانس خارجی یا استفاده از منابع ریالی بانک‌های کشور تصمیم گیری شود.

بر اساس این گزارش، با اجرای این طرح‌ها نزدیک به سه میلیون تن افزایش تولید در بخش محصولات کشاورزی کشور ایجاد خواهد شد و میزان منابع لازم برای اجرای این طرح‌ها نیز در حدود ۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند