Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمدرضا مریدالسادات روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: گزارشاتی رسیده که افرادی سودجو هنگام حمل ونقل برنج وارداتی از بندر امام (ره) به سایر نقاط استان و کشور، برنج بی‌کیفیت با آن مخلوط می‌شود.
وی با بیان اینکه به دنبال متخلفان هستیم و این موضوع را به جد پیگیری می‌کنیم، گفت: در مواردی برنج مخلوط شده را با برنج اصلی تعویض کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به ذخایر کالاهای اساسی در خوزستان افزود: هم اکنون ۶۶۵ هزار تن گندم تولید درون استان، هشت هزار تن شکر و یکهزار و ۲۰۰ تن برنج ذخیره شده در خوزستان داریم.
مریدالسادات ادامه داد: چهار هزار و ۵۰۰ تن شکر به خوزستان اختصاص داده شده بود که از این‌میزان یکهزار و ۷۴۰ تن هنوز به فروش نرسیده و تا پایان اردیبهشت باید در استان جذب شود تا برگشت نخورد.
فروش گندم خوزستان به تهران
مدیرخدمات بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان افزود: ۲۰۰ هزار تن گندم از خوزستان به کارخانه‌های تهران و کرج فروخته شده است.
وی گفت: با توجه به نیاز خوزستان باید جلوی خروج گندم از استان شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان نیز بیان کرد: کارخانجات آرد خوزستان نیاز به گندم دارند و با توجه به نیاز استان درست نیست که گندم مصرفی خوزستان از استان خارج شود.
سید نوراله حسن زاده ادامه داد: ابتدا باید میزان گندم مورد نیاز مصرف خوزستان جدا و ذخیره شود و در صورت مازاد به استان‌های دیگر فروخته شود.
وی درباره وضعیت توزیع شکر در خوزستان نیز گفت: شرایط تامین شکر در خوزستان مناسب است و تنها مشکل در این بخش ۲ نرخی بودن شکر صنف و صنعت با خانوار است که به زودی تک نرخی خواهد شد و دلالان دیگر به سوء استفاده از فاصله قیمتی نیستند.

برچسب‌ها واردات برنج خوزستان ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واردات برنج خوزستان واردات برنج خوزستان ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان