Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:29:34 GMT

خدمت جدید بانک رفاه کارگران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۹۱۶

خدمت جدید بانک رفاه کارگران اعلام شد

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای توسعه خدمات الکترونیکی، بهبود این خدمات، اجرای قانون جدید چک و افزایش رضایتمندی مشتریان، نسخه جدید سامانه موبایل بانک مبتنی بر سیستم عامل  Android این بانک با خدمات جدیدی راه اندازی و آماده بهره برداری شد.
بر اساس این گزارش، خدمت چک های صیادی (پیچک) همچون، ثبت چک، انتقال و تأیید چک صیادی، استعلام چک توسط دارنده و صادر کننده و همچنین نظر سنجی از مشتریان در خصوص کیفیت خدمات دریافتی از جمله خدمات جدید سامانه موبایل بانک، بانک رفاه کارگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
شایان ذکر است، ارائه نسخه سامانه موبایل بانک مبتنی بر سیستم عامل iOS نیز در دستورکار است که پس از انجام آزمون های کارکردی و غیرکارکردی مورد نیاز عملیاتی، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و هفتم رمضان بانک رفاه خدمات بانک رفاه تسهیلات بانکی موبایل بانک نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و هفتم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد