Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به اعزام تیم ملی بزرگسالان کشور برای تدارکاتی المپیک توکیو به منظور برگزاری مسابقه رسمی در پنجره سوم به اردن گفت: باشگاه کاله پایگاه مناسبی برای استعدادیابی و تقویت تیم‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ است. - اخبار استانها -

سید رامین طباطبایی ظهر امروز در حاشیه نخستین اردوی تیم ملی بسکتبال 2024 در باشگاه کاله در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درآملبا اشاره به آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال، اظهار داشت: فدراسیون بسکتبال برای تمام تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌های میان مدت و بلندمدت دیده است تا بتوانیم برای تیم‌های ملی بزرگسالان پشتوانه‌سازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون تیم ملی بزرگسالان جایگاه خوبی را در جهان دارد، افزود: همین که ایران توانست سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کرده است و امسال در 2021 مسابقات برگزار می‌شود، ارزشمند است.

رئیس فدراسیون بسکتبال افزود: افتخار بزرگی برای ایران بوده که تیم بسکتبال برای دومین بار بعد از انقلاب این سهمیه را دریافت کرده است و این فرصت مناسبی را ایجاد می‌کند تا موجب شناساندن مستعدین به بسکتبال شوند و به این رشته روی بیاورند.

نخستین اردوی تیم ملی بسکتبال 2024 کشور در آمل آغاز شد + فیلمبرنامه بازی‌های ایران در جام جهانی بسکتبال جوانان اعلام شدپایان کار یاران یخچالی در لیگ بسکتبال پرو A آلمان

طباطبایی با اشاره به اینکه هم اکنون تیم ملی بزرگسالان کشور برای تدارکاتی المپیک توکیو یک مسابقه رسمی در پنجره سوم در اردن دارد، گفت: در آن کشور تیم با دو تیم عربستان و قطر مسابقه دارد که بلافاصله بعد از این مسابقات به اردوی تدارکاتی به ژاپن می‌رود تا بچه‌های تیم با آب و هوا آشنا شوند و چند بازی تدارکاتی انجام دهند.

وی ادامه داد: تیم بسکتبال کاله آمل از ظرفیت مناسبی برخوردار و امکانات زیرساختی خوبی را برای تیم‌های پایه فراهم کرده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه اکنون پایگاه مناسبی را این باشگاه در دو شهرستان بابل و آمل با دو تیم 2020 و 2024 ایجاد کرده است، عنوان کرد: تاکنون 600 نفر از سراسر کشور برای تیم ملی 2024 از چهار تا پنج استان شناسایی شدند و برای تمرین وارد باشگاه کاله شدند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: در نهایت این بازیکنان شاکله تیم ملی جوانان کشور را برای قهرمانی آسیا و جهان را تشکیل می‌دهند که فدراسیون بسکتبال با باشگاه کاله این روند را ادامه می‌دهد تا جوانان علاقه‌مند به بسکتبال کشور را هدایت، شناسایی و پرورش دهیم تا پشتوانه تیم ملی ما شوند.

انتهای پیام/ 685/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال ملی بزرگسالان رئیس فدراسیون باشگاه کاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند