Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت انگلیس کشور ترکیه را در لیست قرمز کشورهایی که مسافرت به آن‌ها برای شهروندان انگلیسی ممنوع است قرار داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است ورزشگاه آتاتورک در تاریخ ۹ خرداد میزبان فینال لیگ قهرمانان باشد، اما پس از اینکه دولت انگلیس کشور ترکیه را در لیست قرمز کشورهایی که مسافرت به آن‌ها برای شهروندان انگلیسی ممنوع است قرار داد، صحبت‌هایی در خصوص احتمال برگزاری فینال لیگ قهرمانان در لندن به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوفا در خصوص احتمال جابجایی محل برگزاری دیدار فینال با دولت انگلیس مذاکراتی خواهد داشت و احتمالا نظر قطعی سه‌شنبه اعلام خواهد شد. در صورتیکه نتیجه مذاکرات به جابجایی محل برگزاری فینال بیانجامد، ورزشگاه ومبلی محتمل‌ترین گزینه خواهد بود.

با وجود اینکه از ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) محدودیت‌های کرونایی در کشور انگلیس کاهش میابد، اما شیوع مجدد کرونا در ترکیه باعث شده تا این کشور در لیست قرمز بریتانیا قرار بگیرد و این به آن معنا است که طرفدارانی که برای تماشای این دیدار به ترکیه مسافرت می‌کنند، پس از بازگشت باید ۱۰ روز در یکی از هتل‌های مورد تایید دولت انگلیس قرنطینه شوند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انگلیس ترکیه یوفا کرونا انگلیس ترکیه فوتبال اروپا فینال لیگ قهرمانان اروپا کرونا لیگ قهرمانان اروپا یوفا دولت انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم جوزپه مه‌آتزا در میلان معمولاً به دلیل منطقه‌ای که در آن واقع شده است سن‌سیرو نامیده می‌شود.
در حالی‌که اینتر و میلان به مدت یک دهه در تلاش هستند تا ساختار فعلی را تخریب و بازسازی کنند، یا حداقل شکل آن را مدرن کنند، اما همچنان این استادیوم است که نشان‌دهنده بخش بسیار زیادی از تاریخ دنیای فوتبال است.

جورجو مارکتی، نایب رئیس یوفا، در گفت‌وگویی رادیویی گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که فینال فرم جدید لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ در میلان برگزار شود.

سن‌سیرو اگرچه در بین یکی از مدرن‌ترین استادیوم‌ها نیست، اما همچنان نمادی از فوتبال بین‌المللی است که بین همه دوست‌داران ورزش و بالاتر از همه طرفداران فوتبال شناخته‌شده است.
ایتالیا درخواست خود را برای میزبانی مطرح کرده است و پس از جلسات خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.»

انتظار می‌رود در پایان ماه می در مورد استادیوم‌های برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد