Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@13:49:06 GMT

زورگیران نازی آباد در دام پلیس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۲۴۷۸

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ زن و ۲ مرد زورگیر که با همکاری یکدیگر یک دستگاه خودرو ر سرقت کرده بودند، خبر داد. خبرگزاری میزان- جلیل موقوفه‌ای  با اعلام این خبر بیان داشت: درپی وقوع زورگیری و سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس در خیابان نازی آباد توسط ۲ زن و ۲ مرد، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت کلانتری ۱۳۰ نازی آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که زورگیران در سطح شهر پرسه زنی کرده و سوژه‌های خود را از بین شهروندای که به صورت انفرادی در محل‌های خلوت تردد می‌کردند انتخاب و در یک فرصت مناسب با طعمه کردن ۲ زن راه مال باخته را سد و سپس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال او می‌کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی هر ۴ زورگیر شده و پس از ردزنی آن‌ها در منطقه نازی آباد تهران، در یک عملیات نامبردگان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.   بیشتر بخوانید: پاتک پلیس تهران در خلیج فارس به دخمه زورگیران
موقوفه‌ای ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهمان با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به سرقت پژو پارس با شیوه زورگیری اعتراف کردند و با تلاش بی وقفه ماموران کلانتری ۲ قبضه سلاح سرد و خودرو مسروقه کشف شد.
این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قضائی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس پیشگیری زورگیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پیشگیری زورگیری نازی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند