Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی گفت: سپاهان در این مدت فرصت بیشتری برای استراحت داشت و به نسبت پرسپولیس، استرس کمتری تحمل کرده بود.

ناصر ابراهیمی در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، ناصر ابراهیمی در خصوص مساوی پرسپولیس و سپاهان در هفته ۲۲ لیگ برتر به میزان گفت:

شرایط این بازی به دلیل وضعیت جدول خیلی متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار حساسیت بازی، به خاطر حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان، شاگردان گل‌محمدی کیفیت همیشگی خود را نداشتند که طبیعی هم بود. بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی و روانی خسته بودند و در بازگشت به ایران، قرنطینه و شرایط خاصی داشتند و از خانواده‌هایشان دور بودند.

ناصر ابراهیمی افزود:

س  ضمن اینکه کادرفنی سپاهان تمام زوایای فنی شاگردان گل‌محمدی را در بازی‌های حساس لیگ قهرمانان و تحت فشار آنالیز کرده بود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت:

اصولاً تیمی که زود به گل می‌رسد به لاک دفاعی می‌رود، اما اینکه شما ۶۰ دقیقه بخواهید از تک اندوخته خودتان دفاع کنید سخت است. انتظار نداشتم پرسپولیس به سبک دفاعی یا ضد حمله روی بیاورد. ما در پرسپولیس سابقه تساوی بدون گل با ۹ نفر را داشته‌ایم، اما این نتایج نادر هستند و همیشگی نیست.

ابراهیمی با اشاره به تعویض‌های سرخ‌پوشان مقابل سپاهان، گفت:

به نظرم پرسپولیس خیلی نباید به سمت تعویض پیش برود. تغییرات زیاد به تیم گل‌محمدی آسیب می‌زند؛ حتی معتقدم برای تعویض سوم هم باید در شرایط خاص تصمیم‌گیری کرد. چون در مسابقه‌ای که حساسیت به این میزان بالاست بازیکن تعویضی تا وارد شود و با جو مسابقه منطبق شود زمان زیادی از دست می‌رود.

ابراهیمی درباره عملکرد امید عالیشاه گفت:

عالیشاه بازیکن دونده، تکنیکی و تاکتیکی است. با توجه به خصوصیاتی که عالیشاه دارد باید به عنوان بازیکن اصلی تیم به میدان برود و حقش ترکیب اصلی سرخ‌پوشان است. اگر عالیشاه در زمین بود روند پرسپولیس را تغییر می‌داد، چون میل به حمله بیشتری دارد، کل تیم پرسپولیس را جلو می‌کشید و تیم گل‌محمدی اینقدر در لاک دفاعی فرو نمی‌رفت.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با پیش‌بینی دربی گفت:

دربی بازی مخصوص به خودش است. در ۱۳ دربی که مربی پرسپولیس بودم، همیشه کادرفنی به بازیکنان می‌گفت هر بازی را باختید اشکال ندارد، اما مقابل استقلال نباید بازنده باشید. چون نگاه هواداران به این مسابقه است و دل‌شان باید شاد شود. مطمئن باشید استقلالی‌ها هم با همین نگاه به میدان وارد می‌شوند.

ابراهیمی ادامه داد:

نمی‌توانم نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم، اما می‌دانم هر دو تیم روی یکدیگر حساس هستند و به سختی گل دریافت می‌کنند. اگر شاگردان گل‌محمدی در این مسابقه برنده باشند، مسیر قهرمانی‌شان خیلی هموار می‌شود. پرسپولیس از زمان برانکو تیم جا افتاده‌تر و مسلطی در مسابقات است و یحیی گل‌محمدی این روند را به خوبی ادامه داد. شانس پیروزی پرسپولیس در دربی بیشتر است.

ابراهیمی با اشاره به بروز حواشی در پایان مسابقه پرسپولیس و سپاهان گفت:

در درون زمین شاهد بازی درگیرانه بودیم. حتی بازیکنان دو تیم تکل‌های خشن پرتعدادی روی پای یکدیگر می‌رفتند. بعد هر کدام از این تکل‌ها تنش و جنجال پیش می‌آمد و ادامه این روند به خارج از زمین هم کشیده شد.

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس روایت جواد منافی از دیدار اتفاقی با محرمی: مجتبی معرفتش را نشان داد و مرا به پرسپولیس دعوت کرد نقش پررنگ کریم باقری در ختم غائله اصفهان / فیلم چلسی به دنبال جذب سردار آزمون / ادعای رسانه روسی ایگور تودور تا پایان فصل 21-2020 سرمربی یوونتوس خواهد بود / لا استامپا اشرف حکیمی در توییتر: فلسطین را آزاد کنید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ناصر ابراهیمی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی

به گزارش "ورزش سه"، محبی با در بازی با فاکل دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و به همین دلیل سه بازی اخیر تیمش را از دست داده است. این مصدومیت مشابه آسیب‌دیدگی پیام نیازمند و‌ البته خفیف تر از سنگربان سپاهان است که به همین دلیل 5 نزدیک به یک ماه و نیم از ترکیب سپاهان دور ماند.

ستاره تیم ملی که این روزها روند درمانی خودش را طی می‌کند به نظر می‌رسد دیدار فردای تیمش برابر اورنبرگ که‌ محمد‌ قربانی را هم در ترکیب دارد را هم از دست بدهد و پس از آن به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود .

محمد‌ محبی ستاره سابق سپاهان و استقلال فصل خوبی را چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی پشت سر می‌گذارد و موفق شده در عرصه باشگاهی این فصل برای روستوف ۷ گل ۴ پاس گل و ۲ پنالتی را برای تیمش بگیرد و با دبل در دو بازی عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته را به دست آورد و در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال روسیه نیز قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!