Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، منصور کریمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور گرامیداشت ۲۲ اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد:  سازمان دانش آموزی براساس سند تحول آموزش و پرورش به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی و عقلایی دانش‌اموزان و ایجاد زمینه مشارکت بیشتر آنان در عرصه‌های اجتماعی ایجاد شده و تلاش دارد دانش‌آموزانی در طراز انقلاب اسلامی تربیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشتازان، مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری دانش‌آموزی(پانا) را سه تشکل فعال سازمان دانش آموزی در استان یزد دانست و افزود: در حال حاضر ۳۲ هزار و ۸۲۳ دانش‌آموز در تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی استان عضویت دارند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد گفت: تمام اعضای سازمان دانش آموزی استان یزد در قالب ۸۹۶ آموزشگاه و زیر نظر ۷۰۰ مربی پیشتاز سازماندهی شدند.

کریمی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در این سازمان، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، جشن تولد زمین، جشن نیکوکاری، پویش معلم ماندگار، جشن یاوران انقلاب و برگزاری مسابقات مناظره دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های انجام شده و در دستور کار است.

وی راه‌اندازی ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح مدارس استان را از دیگر برنامه‌های در دستور کار سازمان دانش‌آموزی استان یزد دانست و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است، این مراکز در ۳۰ درصد از مدارس استان با اولویت مناطق محروم ایجاد شود.

رئیس سازمان دانش آموزی یزد در پایان با اشاره به اهمیت فعالیت هشت مجلس دانش‌آموزی در شهرها و نواحی مختلف آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: این مجالس برآمده از شوراهای دانش‌آموزی مدارس هستند و هر کدام دارای هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مختلف هستند که موضوعات و مسائل مرتبط با دانش‌آموزان را مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: منصور کریمی استان یزد خبرگزاری فارس سازمان دانش آموزی استان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب