Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال دهقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان تیم قندی در این دیدار خانگی اصلا حق هیچگونه اشتباهی را در طول مسابقه در برابر تیم مدعی و با انگیزه مس شهربابک ندارند.

وی ادامه داد: نماینده فوتبال یزد در لیگ دسته ۲ برای اینکه بتواند با پیروزی و کسب سه امتیاز مسابقه از زمین خرج شود باید قدر تمامی لحظات را بداند و برای به ثمررساندن گل برنامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: تیمی در این دیدار حساس و با اهمیت با دست پر از زمین بازی خارج می‌شود که از ابتدا تا به انتها با هوشیاری و با شناخت کامل از حریف خود مسابقه را اداره کند.

دهقانی تصریح کرد: تیم مس شهربابک که برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی کشور نقشه کشیده و عزم جدی دارد اگر شهید قندی از تمامی ظرفیت‌های خود به خوبی استفاده کند موفق می‌شود.                   

وی گفت: تیم قندی دارای بازیکنان خوب و با انگیزه است و امیدواریم در این دیدار با ارایه یک بازی فنی و بر اساس نقاط ضعف مس شهریابک موفق به کسب پیروزی و ارتقا در جدول رده‌بندی گروه ۲ شود.  

از هفته هیجدم  لیگ دسته ۲ فوتبال کشور ساعت ۲۰:۱۵ امروز ( دوشنبه ) تیم شهید قندی در ورزشگاه شهد نصیری یزد از تیم مس شهربابک که در صدر گروه قرار دارد پذیرایی می‌کند. 

مسابقه تیم‌های شهیدقندی  و مس شهربابک را رسول اولیایی، هادی ابراهیمی، محمود ذوالفقاری و محمدرضا دلاوری قضاوت می‌کنند و ناظر این دیدار ، فرهاد خوشنواز است.  

هم‌اکنون تیم مس شهربابک کرمان با ۳۸ امتیاز در رده اول و تیم شهید قندی یزد با ۲۳ امتیاز در مکان هفتم جدول ۱۴ تیمی گروه دوم این رقابت‌ها قرار دارد. 

تیم قندی در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم‌گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های «ویستاتوربین » تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس ، شهرداری همدان، مس‌نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، «آوالان» کامیاران ،  امید گناوه، ایرانجوان‌ بوشهر، اسپاد تهران و فولاد نوین اهواز حضور دارد .

رقابت‌ها  با حضور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و  در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

برچسب‌ها فوتبال کرمان لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان شهربابک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان لیگ دسته اول فوتبال فوتبال کرمان لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان شهربابک اخبار کنکور مس شهربابک شهید قندی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر صبح امروز در ایستگاه احمد آباد با ۱۵۶ و قهجاورستان با ۱۷۲ AQI ناسالم برای عموم است.
وضعیت هوا همچنین امروز در ایستگاه‌های انقلاب با ۱۴۷، پارک زمزم با ۱۱۰، رهنان و کاوه با ۱۰۷، زینبیه ۱۳۴ و فرشادی با ۱۱۱، میرزا طاهر با ۱۱۶، کردآباد با ۱۴۲ و ولدان با ۱۱۲ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.
میانگین هوای اصفهان با ۱۱۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.
این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس!
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت
  • هوای پایتخت ناسالم برای گروههای حساس
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم)
  • گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا / فیلم
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا