Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار پشتکوه خاش سیستان و بلوچستان گفت: همه ارکان نظام اسلامی در برگزاری انتخابات سالم و با شکوه دخیل هستند و با اقتدار تمام به سلامت و امنیت انتخابات می اندیشند.

به گزارش ایسنا علیرضا شهنوازان در دیدار با مدیر و اعضای هیئت نظارت انتخابات شورای نگهبان خاش به ایسنا بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم در این عرصه اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد انتخابات بخش پشتکوه خاش از مدتها قبل فعالیت خود را آغاز کرده و هم اینک به خوبی روند برگزاری انتخابات در حال طی شدن است و تا ۲۸ خرداد روز برگزاری انتخابات آمادگی لازم را برای رای گیری داریم.

بخشدار پشتکوه خاش ادامه داد: انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ عرصه نمایش وحدت و همبستگی ملت برگ ایران خواهد بود و مردم خوب و نجیب و مرزدار این منطقه نیز با روحیه ولایت مداری و انقلابی در صحنه انتخابات حضوری با شکوه و گسترده خواهند داشت.

وی از تعامل و همکاری اعضای هیئت نظارت و دستگاه های قضایی، امنیتی و نظامی و انتظامی برای حل شدن مشکلات و طی شدن مراحل برگزاری انتخابات سالم و بدون دغدغه قدردانی کرد.
خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش انتخابات 1400 سيستان و بلوچستان برگزاری انتخابات پشتکوه خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • سلامت از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی/ خانواده سلامت محور «زندگی زیسته» سالمی دارد
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • شخصیت سالم یا ناسام؛ مساله این است؟
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی