Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: در راستای اجرای قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و جهت همکاری در طرح ملی مشاغل خانگی در استان، تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اداره کل پست استان سمنان منعقد شد.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد : این تفاهم نامه همکاری با موضوع همکاری در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و همچنین بهبود فضای کسب و کارهای خرد و با توجه به ظرفیت های دو سازمان و به منظور هم افزایی در ایجاد زمینه های تسهیل گرانه و توسعه ای مشاغل خانگی و با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان و مدیرکل پست استان سمنان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همکاری جهت ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در خصوص اختصاص مکان بازارهای اینترنتی شرکت ملی پست برای عرضه محصولات صاحبان مشاغل خانگی و همچنین توسعه و بهبود مستمر و پایدارسازی کسب و کارهای خانگی از جمله اهداف اصلی این تفاهم نامه همکاری است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین اضافه کرد: توسعه اشتغال و کارآفرینی از نظر ساماندهی، مشاوره، توانمندسازی و آموزش، برند سازی و اتصال به بازار و همچنین برنامه ریزی جهت قبول، رهسپاری و توزیع محصولات و مرسولات مشاغل خانگی از مبدأ به مقصد با شرایط و زمان مناسب از جمله اهداف دیگر این تفاهم نامه همکاری است.

منصفی راد خاطرنشان کرد: همکاری انجام مطالعات به منظور آسیب شناسی، بهبود و ارتقای کیفی و کمی کسب و کارهای خرد و خانگی، همکاری در اجرای طرح های توانمندسازی و اتصال به بازار برای متقاضیان مسب و کارهای خانگی، همکاری در ترغیب پیشرانان برای توسعه کمی و کیفی کسب و کارهای خرد و خانگی، حمایت و همکاری در تأمین نیازها، زیرساخت و منابع مورد نیاز برای پیشبرد و پیاده سازی مشاغل خانگی و همچنین کاهش هزینه های خدمات برای حضور فعال و مستمر در بازار رقابت از جمله مهمترین زمینه های همکاری در این تفاهم نامه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سمنان منطقه سمنان جهاد دانشگاهی مشاغل خانگی تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه مشاغل خانگی کسب و کارهای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معصومه مویدی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این خصوص گفت: در جریان بازدید از پاویون استان فارس، با حضور نمایندگان استانداری و هیات‌های بین‌المللی، دو تفاهم‌نامه همکاری استان فارس در کشت فراسرزمینی محصولات کشاورزی و همکاری در زمینه پرورش و صنعت گوشت قرمز با کشور مغولستان امضا شد.

وی افزود: یک تفاهم‌نامه همکاری نیز در زمینه بسته‌بندی و صادرات میوه و تره‌بار با کشور روسیه به امضا رسید.

این مقام مسوول به حضور بیش از دو هزار تاجر و بازرگان خارجی از حدود ۱۰۰ کشور دنیا در این رویداد بین‌المللی اشاره کرد و گفت: همچنین از دو سامانه در زمینه توسعه زنجیره تولید و ارزش گیاهان دارویی رونمایی خواهد کرد.

مویدی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ۷ گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، پتروشیمی و سایر گروه‌های تولیدی برگزار شده است، افزود: امضای تفاهم‌نامه توسعه صنعت نفت و گاز با کشور چین نیز از دیگر اقدامات انجام شده در نخستین روز بود.

گفتنی است؛ نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در راستای نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازارهای بین‌المللی است که از روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه جاری در تهران و برای مدت ۵ روز آغاز به کار کرد.

کد خبر 6092339

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی