Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال با بیان این‌که با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد، بخت و اقبال به استعدادهای خوزستانی و بازیکنان رده جوانان و امید این باشگاه رو کرده و می‌توانند نسل طلایی دیگری در فوتبال استان و کشور همچون زمان بگوویچ را شکل دهند، گفت: تجربه نشان داده هر زمان تیم‌های خوزستانی به بازیکنان جوان میدان داده‌اند، پشیمان نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات فولاد و با در نظر گرفتن موانع، مشکلات و دلایل موجود از جانب فیفا که امکان بازشدن پنجره کمی بعید به نظر می‌رسد و از طرفی نیز انتهای فصل بوده و زمان زیادی جهت شناسایی و آماده‌سازی بازیکنان رده‌های پایه فولاد در اختیار نداریم، می‌توان جای آن نفراتی را که از فولاد می‌روند، با بازیکنان شایسته جوانان و امیدهای فولاد پر کرد. پس باید از همین حالا به فکر این موضوع بود تا به زودی به تیم بزرگسالان فولاد اضافه شده و در کنار آن‌ها تمرین کرده و شرایط و تجربه لازم برای مسابقات جام حذفی، لیگ برتر و احتمالا جام باشگاه های آسیا در فصل آینده را پیدا کنند تا چوب بی‌تجربگی آن‌ها را نخوریم و فردا روز در پی عدم نتیجه‌گیری احتمالی کادر این تیم، کاسه کوزه‌ها سر آن‌ها خراب نشود.

وی بیان کرد:‌ در رده‌های جوانان و امیدهای فولاد بازیکنان مستعد و توانمند زیادی حضور دارند که از میان آن‌ها نیز علیرضا سواری، احمد جنادله، علی باویه، حیدر حیدری، علی عالی‌نژاد، امیر پولادوند، امیرحسین جلالی‌وند، محمدامین شهرویی و یاسر بهرام شرایط بهتر و مناسب‌تری به لحاظ فنی جهت حضور در تیم اصلی فولاد را داشته و به نظر من می‌توانند فصل بعد در این تیم بازی کنند. بسته بودن پنجره نقل و انتقالات فولاد بسیار ناراحت‌کننده است اما از یک سو شاید چندان هم بد نباشد زیرا بالاخره بخت و اقبال به استعدادهای خوزستانی و بازیکنان رده جوانان و امید این باشگاه رو کرده و می‌توانند نسل طلایی دیگری در فوتبال استان و کشور همچون زمان بگوویچ را شکل دهند. باید عوامل و کادر فنی فولاد بازیکنان مستعد این باشگاه را از همین امروز رصد کرده و جهت اضافه شدن آن‌ها به تیم، تصمیمات لازم را بگیرند. تجربه نشان داده هرگاه تیم‌های استان به بازیکنان جوان میدان داده‌اند، پشیمان نشده و این موضوع سبب شکوفایی یک نسل در فوتبال کشور شده است.

این کارشناس فوتبال عنوان کرد: اما در خصوص تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان نیز باید گفت، همان‌گونه که تمام مردم به خوبی می‌دانند، طی فصل‌های اخیر به واسطه عبارتی یک خطی در آیین‌نامه ورزش وزارت نفت که امکان تیم‌داری حرفه‌ای برای باشگاه‌های ذکر شده را ممنوع اعلام کرده بود، تا دقیقه ۹۰ و نزدیک به آغاز مسابقات لیگ برتر تکلیف حضور این دو تیم خوزستانی در فصل بیستم مشخص نبود و تنها از طریق فشار مردم، هواداران پرشور این دو تیم و تلاش‌های نسبی و البته شتاب‌زده نمایندگان آن‌ها، شورای تامین شهرها و مسئولان سیاسی استان خوزستان، نهایتا با هزار بدبختی و زور و زحمت در روزهای آخر مجوز شرکت در مسابقات به این دو تیم داده می شد که نه تنها این تیم‌ها زمان کافی برای جذب کادرفنی باکیفیت، بازیکنان دلخواه و تمرینات آماده‌سازی پیش فصل را از دست ‌دادند، بلکه وضعیت بودجه، اسپانسر و سایر شرایط آن‌ها نیز مشخص نبود و به واسطه همین مشکلات نتوانستند آن‌گونه که باید و شاید انتظارات هوادران را برآورده کنند.

وی بیان کرد: به هر حال از همین حالا نمایندگان این شهرها که دیگر همچون سال قبل تازه بر مسند کار نیامده و تجربه و شناخت کافی از شرایط موجود را پیدا کرده‌اند و دیگر نمی‌توانند تقصیرات را به گردن کوتاهی نمایندگان دوره قبل بیندازند، به مردم استان و حوزه انتخابیه خود گزارش دهند که طی یک سال اخیر به کمک سایر نمایندگان خوزستان و شهرهایی از کشور که تیم‌های نفتی داشته اند، چه تلاش‌هایی در سطح کلان و مجلس شورای اسلامی انجام داده‌اند تا بتوانند وزارت نفت را متقاعد به حذف این قانون من درآوردی و تیم‌داری در سطح حرفه‌ای برای فصل بعد کنند.

بابای ادامه داد: اگر زمان را از دست داده و تلاش نکنند، در حق مردم و فوتبال استان و این شهرها جفا کرده‌اند و اگر هم اقداماتی شده، باید دید که خروجی آن چه بوده و کی به نتیجه مطلوب مطابق با خواست و مطالبه به حق مردم خوزستان می‌رسد. نمی خواهیم دوباره فصل تمام شود و مردم و جامعه فوتبال استان به علت عدم پیگیری نمایندگان مزبور کاسه چه‌ کنم چه کنم در دست گرفته و استرس و دغدغه حضور یا عدم حضور تیم‌های محبوب‌شان در لیگ برتر را داشته باشند. چرا که وقت کم است و لیگ بیستم نیز رو به پایان است و فصل نقل و انتقالات، بستن و آماده‌سازی تیم‌ها بع زودی فرا می‌رسد. به نظر من اگر تاکنون تلاش خاصی صورت نگرفته یا این موضوع در اولویت کاری مسئولان قرار نداشته است، هرچه سریع‌تر دست به کار شده و نتیجه آن را مستند به اطلاع مردم خوزستان و شهرهای نفتی برسانند چرا که هیچ قصوری از آن‌ها پذیرفتنی نبوده و مردم آگاه تنها به دنبال خواسته به حق خود از این نمایندگان محترم هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان فوتبال استان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: زنجیره افتتاح پروژه‌های شهرداری آغاز می‌شود و جز این اگر باشد، حق مطلب و حق مردم ادا نمی‌شود، زیرا فصل پاسخگویی و عمل به وعده‌ها و تعهداتی است که شهردار به شورا و شورا به مردم داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نطق خود در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان به زبان انگلیسی آغاز و اظهار کرد:

"In the name of the only merciful Lord and preserver of the persecuted people. This is a short but heartfelt message from a former student activist and current member of the city parliament of Isfahan metropolis in Iran to freedom-loving students, defenders of humanity and exhausted of long and hard crimes against the oppressed children and women of Gaza.

We respect your right to protest and freedom of speech as the basic right for academic assemblies and we expect international associations to handle this intense suppression of your basic rights, as , silence in the face of the tragedy in the US universities means a great shame for any international assemblies.

We honor your humanity and nobleness and we are proud of your heroic and tall spirit. Know that we are attentively following your great effort and achievement and we will be aside you with all our strength until the goals is achieved.

Hoping for great days without war and contravention of the rights of nations, blessing humanity and the emergence of a worldwide revisionist and rescuer of the humanity next to Jesus Christ. "

«به نام یگانه پروردگار مهربان و حامی مظلومان

این پیامی است کوتاه اما از صمیم قلب از یک فعال دانشجویی سابق و عضو کنونی پارلمان شهری کلان‌شهر اصفهان در کشور ایران به دانشجویان آزادی‌خواه، مدافع انسانیت و خسته از جنایت‌های سخت و طولانی علیه کودکان و زنان مظلوم غزه…

ما حق اعتراض و آزادی بیان شما را حداقلی‌ترین حق برای محافل آکادمیک می‌دانیم و از مجامع بین‌المللی در برابر این سرکوب شدید شما در برابر حقوق اولیه انتظار رسیدگی داریم چون سکوت در برابر فاجعه در دانشگاه‌های ایالات متحده به معنای ننگ بزرگ برای همه نهادهای بین‌المللی است.

انسانیت و شرافت شما را می‌ستاییم و به روح قهرمان و بلند شما افتخار می‌کنیم. بدانید که با دقت پیگیر تلاش و دستاورد بزرگ شما هستیم و با همه وجود و توان تا حصول نتیجه در کنارتان خواهیم بود.

به امید روزهایی خوب بدون جنگ و تجاوز به حقوق ملت‌ها، تکریم انسانیت و ظهور مصلح جهانی و منجی بشریت در کنار حضرت عیسی بن مریم.»

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه نطق خود گفت: ۹۹۷ روز از دوره خدمت شورای ششم گذشته و نصف همین میزان تا پایان دوره فرصت باقی است، بر خلاف برخی که عجولانه به استقبال پایان می‌روند، معتقدم در مهم‌ترین دوره از فعالیت شورای ششم هستیم که برای تصمیم‌ها و اقدامات مهم، فرصت، کافی به‌نظر می‌رسد.

صالحی افزود: اشراف بر مسائل، عبور از دوره لازم برای هماهنگی میان اعضا و شهرداری، فراهم‌شدن مسیرهای اجرایی بر اساس برنامه‌های راهبردی طراحی شده و تطبیق یافتن نیازها و اولویت‌ها جز ویژگی‌های این زمان است که باید آن را غنیمت شمرد و کمر همت را بیش از پیش بست.

وی یادآور شد: ۱۴۰۳، سال سرعت و سال طلایی به ثمر نشستن و چیدن میوه‌هایی است که در این سه سال چیده نشده است؛ سال جاری باید موعد رسیدن باشد و زنجیره افتتاح پروژه‌های شهرداری آغاز می‌شود و جز این اگر باشد، حق مطلب و حق مردم ادا نمی‌شود، زیرا فصل پاسخگویی و عمل به وعده‌ها و تعهداتی است که شهردار به شورا و شورا به مردم داده است.

صالحی یادآور شد: انتظار داریم با نصب روزشمار بر تعهدات به صورت علنی، برقراری منظم و جدی جلسات هفتگی کنترل پروژه، بتوانیم سال طلایی را با خدمت همکاران شهرداری با بهترین و والاترین دستاوردها که رضایت اللهی و مردم است به‌دست آوریم و شرمنده آن‌ها نباشیم.

کد خبر 748715

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟