Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:31:10 GMT

رو نمایی از پارت ۳۰۰ هزار دوز واکسن در البرز

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۰۳۸

رو نمایی از پارت ۳۰۰ هزار دوز واکسن در البرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمد مخبر،  رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خصوص اولین رونمایی از تولید واکسن کوو ایران برکت گفت: ما به مردم قول داده بودیم که در اردیبشهت یک میلیون دوز واکسن رو تحویل وزارت بهداشت و درمان  بدهیم  که موفق شدیم اولین محموله و  پارتش ۳۰۰ هزار دوز واکسن است امروز تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به  راه اندازی این دو خط تولید ظرفیت سی میلیون  در ماه تا پایان شهریور ماه امسال پیدا می‌کند گفت: در اردیبهشت یک میلیون  و در خرداد ماه بین سه تا چهار میلیون  و در تیرماه  به ۱۲ میلیون در ماه مرداد به ۲۰ میلیون  خواهد رسید و در شهریور قادر خواهیم بود ۳۰ میلیون تحویل بدهیم.

 مخبر گفت: از مسیر های دیگه  تولید واکسن دنبال می کردیم  از قبیل دی ان ای، فایزر که خداروشکر  همه این ها به مرحله تست انسانی رسیده و تولیدشان در ستاد ایجاد شده است.

او در خصوص آزمایش‌های بالینی که تا الان انجام شده که همزمان با  فاز سه  می‌شود افزود: نتایج این کا رتقریبا ۱۰۰ در صد بوده و تا امروز در فاز یک و دو ۱۰۰ درصد تاثیر  داشته  و امیدواریم در فاز سه تاثیرصد در صدی بگذارد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسن کوو ایران برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز

نخستین سند اعیانی توسط سازمان ثبت در اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت زیست‌بوم فناوری و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌‎بنیان، صدور سند برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از صدور اولین سند اعیانی توسط این سازمان در اجرای بند چ ماده 4 قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این تکلیف قانونی، علاوه بر تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، روند دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرآیند‌های طی شده در سال گذشته در زمینه الکترونیکی شدن امضا‌ها و پرداخت‌ها در ثبت و تغییرات شرکت‌ها، اظهار کرد: در پایان سال 1402 شاهد 64 هزار و 832 امضا و پرداخت الکترونیک برای تاسیس شرکت‌ها و 352 هزار و 275 امضای الکترونیک برای آگهی تغییرات شرکت‌ها بودیم؛ در نتیجه اجرای این فرآیند طی سال گذشته، مراجعه حضوری مردم به مراکزثبت شرکت‌ها، 417 هزار و 103 فقره کاهش داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز