Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، توسعه ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب به بیمه گذاران از اولویت های این شرکت در سال۱۳۹۹  بود که می توان در این خصوص  به افزایش ۸۵درصدی مراجع درمانی طرف قرارداد بیمه آسیا در سراسر کشور اشاره کرد. این مراکز از ۲۱۷۶ مورد در سال ۱۳۹۸ به ۴۰۲۱ مرکز درمانی در سال۱۳۹۹ افزایش پیدا کرد ه اند که در این میان استان تهران  با ۱۰۹۷ مرجع درمانی و افزایش ۶۴درصدی ، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش با اشاره به شیوع ویروس کرونا و جهت  تلاش در راستای کاهش پرداخت نقدی بیمه شدگان، می افزاید: ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و تنها از طریق  ارائه کارت ملی، ارسال پیامک صدور معرفی نامه با ذکر مبلغ هزینه و ارسال پیامک بررسی، ارزیابی و پرداخت خسارت به بیمه شده، راه اندازی شبکه ملی کارشناسان آنکال درمان بیمه آسیا در راستای حل مشکلات احتمالی بیمه شدگان در مراجعه به مراکز درمانی ، از برنامه های مهم بیمه آسیا در سال ۱۳۹۹ بود که به نحو شایسته ای به اجرا درآمد.

تسویه به موقع و به روز با مراکز درمانی طرف قرارداد، استفاده از ارزیابان خسارت مورد تایید بیمه مرکزی در روند بررسی و پرداخت خسارت ها و کسب رضایت حداکثری بیمه شدگان بالاخص بیمه گذاران عمده و بزرگ، و همچنین مساعدت ویژه و حمایت از بیمه شدگان در موارد خاص و فوری و نیز  پرداخت سریع خسارت بیماران  کرونایی بالاخص بیماران بستری، از ویژگی های ممتاز عملکرد بیمه آسیا در سال گذشته در حوزه بیمه های درمانی بوده است.

پربیننده ترین همتی: نرخ ارز ٢٠هزار تومان غیرمنطقی است با حساب یارانه وام ازدواج بگیرید دو ناترازی مهم در کشور موجب ایجاد تورم می شود / کاهش نرخ ارز ادامه خواهد داشت شرط پذیرش یارانه به عنوان وثیقه وام ازدواج تاکید ایران بر لغو قطعی تحریم های بانکی در جریان مذاکرات هسته ای / به روند مذاکرات امیدوارم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمه آسیا بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند