Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@05:10:56 GMT

حمایت اشرف حکیمی و محرز از مردم فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۳۷۴

حمایت اشرف حکیمی و محرز از مردم فلسطین

مدافع مراکشی اینتر و بال الجزایزی منچسترسیتی حملات اخیر نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، پس از اینکه نظامیان صهیونیست روز جمعه به مسجدالاقصی و محله شیخ جراح که ساکنان فلسطینی آن تهدید به کوچ اجباری شده‌اند، وحشیانه حمله‌ور شدند و بیش از 200 نفر از جمع نمازگزارن فلسطینی که در حال برگزاری مراسم نماز روز جهانی قدس بودند را  مجروح کردند، جامعه فوتبال به شکل‌های مختلف به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشرف حکیمی مدافع مراکشی و مسلمان تیم فوتبال اینتر کمپینی را برای آزادسازی فلسطین به راه انداخته است. در یکی از پست‌هایی که او با هشتگ «فلسطین را آزاد کنید» منتشر کرده، فیلمی از بازداشت شدن یکی از فعالان حقوق بشر توسط پلیس رژیم صهیونیستی است. این فعال حقوق بشر به افسر صهیونیست می‌گوید « آیا می‌خواهی فرزندانت از ظالمان دفاع کنند؟ شاید تو هم یک خانواده و یک بچه داشته باشی. آیا این همان چیزی است که در جوانی یا کودکی می‌خواستی باشی؟».

بیشتر بخوانید:

واکنش تانک روس به جنایت صهیونیستها

همچنین ریاض محرز، ستاره الجزایری و مسلمان تیم فوتبال منجسترسیتی از شبکه اجتماعی برای حمایت از مردم ستمدیده فلسطین در برابر تجاوزهای صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اشغالی استفاده کرد. او با انتشار پرچم کشور فسلطین و استفاده از هشتگ‌های «فلسطین» و « شیخ جراح را نجات دهید» به حمایت از این مردم مظلوم پرداخت.

چند روز پیش تیم دپورتیو پالستینو شیلی هم پس از حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در حمایت از آنها پیش از بازی خود با تیم کولو کولو در لیگ شیلی با چفیه‌های فلسطینی وارد زمین بازی شدند.

در لیگ ستارگان فطر هم بازیکنان دو تیم السد و العربی با چفیه‌های فلسطینی وارد زمین شدند و بازیکنان دو تیم پیش از آغاز بازی، بنری در دست گرفتند که روی آن نوشته شده بود «فلسطین قلب ما است».

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین منچسترسیتی اینترمیلان اشرف حکیمی ریاض محرز فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • دیپلمات سابق آمریکایی: کابینه اسرائیل روانی است
  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست