Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@00:07:18 GMT

روش‌هاي پرداخت فطريه به کميته امداد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۹۸۵۱

خبرگزاری آریا-  رئیس کمیته امداد امام گفت: این سازمان آماده جمع آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید مرتضی بختیاری با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز ایران افزود: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا نماز عید فطر در سراسر کشور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود بر همین اساس پایگاه‌های کمیته امداد به منظور جمع‌آوری زکات نمازگزاران در مساجد، مصلی‌ها و مراکزی که نماز عید در آن برگزار می‌شود، مستقر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای ادای زکات فطریه خود به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری در سراسر کشور و خیریه‌ها مراجعه کنند.
بختیاری با اعلام روش‌های غیر حضوری پرداخت زکات فطریه، تاکید کرد: شماره‌گیری از طریق کد دستوری #5*8877* به منظور دریافت وجوهات زکات فطریه پیش‌بینی شده و مردم عزیز می‌توانند از طریق تلفن گویای نیز 096887 نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه سایت کمیته امداد به آدرس EMDAD.IR آماده دریافت زکات فطریه مردم است، شماره کارت‌های کمیته امداد برای پرداخت زکات فطریه از سوی مردم را به شرح زیر اعلام کرد:
شماره کارت (9833-5005-9979-6037) ویژه فطریه عام
شماره کارت (8115-5006-9979-6037) ویژه زکات فطریه سادات
شماره کارت (6407-5007-9979-6037) ویژه کفاره غیر عمد
شماره کارت (4666-5008-9979-6037) ویژه کفاره عمد
رئیس کمیته امداد تاکید کرد: اپلیکیشن‌های بله- بام- سکه- ایوا و سنا نیز بخش دریافت زکات فطریه را برای مشترکان خود فعال کرده‌اند و مردم با مراجعه به این اپلیکیشن‌های می‌توانند زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فطریه کمیته امداد کمیته امداد زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند