Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدرضا بادامی, مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با تأکید بر اینکه قرارداد اراضی بلوکه شده در شهرک ‎های صنعتی استان فسخ می‌شود، گفت: اراضی صنعتی که در سال های گذشته به متقاضیان واگذار شده اما صاحبان به دنبال فعالیت صنعتی نبودند، بازپس گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه در واگذاری اراضی صنعتی شهرک‌ها براساس قرارداد منعقد شده با خریداران مهلت خاصی برای راه‌اندازی واحد صنعتی داده می‌شود، اظهار کرد: اگر  خریداران قصد سوءاستفاده از خرید زمین در شهرک‌های صنعتی را داشته باشند ، قرارداد را فسخ خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان مهمترین علت عدم آغاز فعالیت صنعتی توسط متقاضیان اراضی شهرک‌های صنعتی را افزایش هزینه‌های تولید و ساخت و ساز دانست و افزود: شهرک‌های صنعتی جای رشد ندارند که افراد بخواهند با هدف کسب سود از این اراضی خریداری کنند چراکه نفع و سودی ندارد بلکه مهمترین علت عدم آغاز یک فعالیت صنعتی این است که مبالغ سرمایه‌گذاری افزایش یافته و افراد توان سرمایه گذاری ندارند.

بادامی  تصریح کرد: با توجه به اینکه رسالت شرکت شهرک های صنعتی حمایت از تولید است، نمی‌توانیم چکشی عمل کنیم اما اگر بو ببریم کسی قصدسوءاستفاده دارد، قرارداد را فسخ خواهیم کرد.

او درباره بازپس گیری اراضی حبس شده در شهرک‌های صنعتی، یادآور شد: از ابتدای فعالیت شهرک‌های صنعتی حدود ۲۰۰ قطعه زمین بلوکه شده بوده که البته تا سال ۹۶ همگی تعیین تکلیف شدند و اراضی بلوکه شده از سال ۹۶ به بعد در حال بررسی هستند که اگر بدانیم افراد توان اجرا ندارند و یا با هدف سوءاستفاده زمین را نگهداری کردند، فسخ قرارداد خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی بهاران، صنایع غذایی بهار و بوعلی ۲ جزو شهرک های تقاضامحور استان همدان هستند، اضافه کرد: ظرفیت واگذاری زمین در شهرک صنعتی بهاران و بوعلی ۲ تکمیل شده است اما در شهرک صنایع غذایی بهار ظرفیت واگذاری وجود دارد.

بادامی با بیان اینکه اراضی واگذار شده شهرک بهاران طی دو سال گذشته، امسال به علت کوتاهی در ساخت ریزش خواهند کرد، گفت: سال ۹۸، ۲۰۰ قرارداد واگذاری و در سال گذشته ۴۳۰ قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان منعقد شده است که تعداد زیادی شروع به ساخت و ساز کردند.

او از ایجاد چهار شهرک صنعتی جدید در استان همدان خبر داد و مطرح کرد: ایجاد چهار شهرک صنعتی در استان در حال پیگیری بوده که فعلاً در حال مطالعه امکان سنجی و مکان یابی است.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی قرارداد اراضی واحد صنعتی شهرک های صنعتی استان شرکت شهرک های صنعتی استان همدان بلوکه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد تحصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، مسلم فلاح زاده اظهار کرد: تأمین برق پایدار برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.

وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد شش پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از هفت هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فلاح زاده گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تأمین شده است.

کد خبر 747953

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی