Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:03:21 GMT

رزمایش کمک های مومنانه گروه ۲۲ توپخانه نزاجا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۴۶۲

رزمایش کمک های مومنانه گروه ۲۲ توپخانه نزاجا برگزار شد

رزمایش کمک‍های مومنانه با توزیع ۳۲۰۰ پرس غذا در بین نیازمندان، توسط گروه ۲۲ توپخانه نیروی زمینی ارتش، برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در ادامه رزمایش کمک های مومنانه یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران، گروه ۲۲ توپخانه نیروی زمینی  در ایام ماه مبارک رمضان، تعداد ۳۲۰۰ پرس غذای گرم  در بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا در شهرستان شهرضا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ دوم شهرام میناپور فرمانده گروه ۲۲ توپخانه نیروی زمینی ارتش در حاشیه این رزمایش گفت: با کمک مالی خیّران وهیئات مذهبی کوی سازمانی امام رضا (ع)، تعداد۳۲۰۰ پرس غذای گرم تهیه و طی شش مرحله در ماه مبارک رمضان دربین اقشار ضعیف جامعه و آسیب دیده از کرونا شهرستان شهرضا توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران رزمایش کمک به نیازمندان گروه ۲۲ توپخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه

رژیم صهیونیستی به دلیل ماهیت اشغالگرانه خود همواره با چالش‌های جدی مواجه بوده است. اکنون جبهه‌های جنوبی سرزمین‌های اشغالی درگیر جنگ غزه، جبهه‌های شمالی درگیر منازعه با حزب الله لبنان، و جبهه‌های شرقی در کرانه باختری مشغول سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری است. با این حال، ارتش این رژیم بر حسب نیاز برای انجام عملیات اقدام به جابه جایی نیرو‌های خود می‌کند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ۲ تیپ رزمی را از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی برای انجام عملیات به نوار غزه فراخواند. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی ارتش، تیپ دوم ذخیره لشکر ۱۴۶ و تیپ ۶۷۹ لشکر ۲۱۰ از مرز‌های لبنان به غزه منتقل خواهند شد و در این باریکه مستقر می‌شوند. 

هر تیپ پیاده ارتش رژیم صهیونیستی به طور متعارف از ۲ تا ۵ هزار نیروی نظامی تشکیل شده است. 

در این بیانیه از ماهیت عملیات احتمالی این ۲ تیپ در غزه جزئیاتی ارائه نشده است، اما این انتقال پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات صهیونیست تهدید به اجرایی کردن حمله زمینی به رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه کرده اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی در این باریکه مستقر هستند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی استقرار ۴ گردان حماس در رفح بوده و تاکید دارد برای پیروزی قطعی در جنگ عملیات زمینی در رفح ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • فیلم| شلیک توپخانه ارتش سریلانکا در مراسم استقبال از رئیسی
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم