Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:17:56 GMT

احتمال کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۵۰۲

احتمال کاندیداتوری محسن هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: من همچنان بر تصمیم قبلی خود مبنی بر عدم ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری هستم اما اگر شرایطی پیش بیاید و از من خواسته شود در انتخابات شرکت کنم دریغ نخواهم کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محسن هاشمی در حاشیه دویست و نود و سومین جلسه شورا در جمع خبرنگاران و در تشریح این جلسه، گفت: امروز با دو بررسی اعتراض فرمانداری نسبت به دو مصوبه شورا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نخستین اعتراض فرمانداری به طرح جامع پسماند که در شورا مصوب شده ارتباط داشت که فرمانداری خواسته بود علاوه بر اعضایی که در کمیته راهبردی مشخص‌شده‌اند یک نفر از استانداری یا فرمانداری هم در این کمیته حضورداشته باشند. ما علاوه بر این امر یک نفر از فرمانداری ری به‌واسطه اینکه ری مقصد پسماند تهران است و این شهرستان نیز این امر تاثیر می‌پذیرد را نیز در کمیته راهبردی اضافه کردیم.

هاشمی ادامه داد: موضوع دیگر مربوط به اعتراض فرمانداری به مصوبه شورا درباره موانع کارگاه‌های شهری بود که اعتراض فرمانداری را تائید شد.

محسن هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود درباره ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: منتظریم تا نهاد اجماع ساز بر اساس برنامه‌هایی که ارائه‌شده تصمیم نهایی را بگیرد و به کاندیداها اعلام کند. البته هنوز فرصت است، و در این میان امیدواریم باهم اندیشی با همفکران زیر نظر جبهه اصلاحات تصمیم نهایی گرفته شود.

وی تصریح کرد: من هنوز بر تصمیم قبلی خود هستم یعنی تا فشاری نباشد ثبت‌نام نکنم اما اگر شرایطی پیش بیایید که از من خواسته شود حتماً در این انتخابات شرکت کنم دریغ نمی‌کنم ولی هنوز در تصمیم قبلی خود هستم.

بدهی 30هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری تهران فقط برای ساخت‌وسازهای غیرمجازتبدیل "دوچرخه‌سواری‌های نمایشی شهردار تهران" به نماد ناکارآمدی سیاست‌های مدیریتی شهرداریانتشار فیش حقوقی مدیران شهرداری تهران به‌صلاح نیست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران اعتراض فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید