Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:06:46 GMT

واکسن ایرانی کرونا به‌زودی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۸۸۴

واکسن ایرانی کرونا به‌زودی عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مینو محرز صبح سه‌شنبه در مراسم رونمایی از نخستین محصول تولید شده واکسن کووایران برکت در فاز یک کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که در محل شهرک دارویی برکت صورت گرفت، اظهار کرد: به عنوان یک ایرانی مفتخرم که بزرگترین سایت برای تولید تمام واکسن‌ها در این مجموعه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مدیران بسیار لایق، علمی و عالم و همچنین جوانانی که سرمایه این کشور هستند در این مجموعه با همکاری سایر مسئولان مشغول به کار هستند.

مسئول تیم نظارت بر فاز مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت تصریح کرد: سرمایه‌های کشور فقط منابع زیر زمینی نیستند، اکنون جوانان با تلاش شبانه روزی توانستند واکسن برکت، سایر واکسن‌ها و داروها را در این شهرک دارویی تولید کنند.

وی خاطر نشان کرد: بنده متخصص بیماران عفونی هستم، طی یک سال و اندی روزانه بین ۳۰ تا ۴۰ بیمار مبتلا به کووید _۱۹ درمان می‌کنم و هیچ وقت بیماران دچار کمبود دارو نبودند.

محرز گفت: به هموطنانم مژده می‌دهم نگران نباشند، واکسن ایرانی به زودی برای مصرف در بازار عرضه می‌شود و پس از مرحله اول و دوم واکسن مصون است و اثر بخشی نیز، دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم مابقی واکسن‌ها جهت مصرف به بازار عرضه شوند، اظهار کرد: اکنون واکسیناسیون در ایران احتیاج به خرید از کشورهای دیگر ندارد زیرا در این زمینه خودکفا شده‌ایم و این امر افتخار برای کشور است.

مسئول تیم نظارت بر فاز مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت متذکر شد: بسیار خرسندم از اینکه مدیران و جوانان باهوشی در ایران هستند که برای سلامت مردم زحمت میکشند.

کد خبر 5209659

منبع: مهر

کلیدواژه: مینو محرز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا روز قدس بوشهر روز جهانی قدس آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان شیوع کرونا اردبیل فلسطین انتخابات 1400 عکس استانها عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

موتور ME۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، رینگ آلومینیومی R۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229469 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • ایران ۱۰۰ تولیدکننده موبایل دارد، کره جنوبی یک عدد؛ چرا این نگران‌کننده است‌؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب