Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم‌ حضور نماینده فرمانداری شهرستان ری در کمیته راهبری اجرای طرح جامع مدیریت پسماند تهران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حسن خلیل‌آبادی در دویست و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران گفت: از اعضای معزز شورای شهر و هیات رئیسه محترم که در جریان استعفای اینجانب مطالب و اعتراضاتم را مورد توجه قرار دادند، قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تکمیل اعتراضاتم در روزی که طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران مطرح شد را در قالب پیشنهاد عنوان خواهم کرد، گفت: آن زمان نسبت به نادیده گرفتن شهرری در طرح مذکور گله‌مند شدم، اما خوشبختانه خانم نوری به عنوان رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری پیشنهادی که مطرح خواهم کرد را پذیرفتند. وقتی پسماند در شهر تهران جمع آوری می‌شود به سمت شهرری می‌رود و روزانه نزدیک به ۹ هزار تن پسماند در آنجا دپو می‌شود.

وی افزود: از این رو حوزه جغرافیایی و تقسیمات کشوری شهرستان ری ذی حق است که در "کمیته راهبری اجرای طرح جامع مدیریت پسماند" نقش داشته باشد.

وی با تاکید براینکه حضور یک نماینده از فرمانداری ری در کمیته مذکور به بهتر اجرایی کردن طرح کمک می‌کند، اظهار کرد: همچنین این امر سبب می‌شود در کمیته تعارضاتی که پسماند با شهرستان ری دارد کاهش یابد و زمانی که نماینده فرمانداری در کمیته راهبری حضور داشته باشد بسیاری از مسائل رفع می‌شود. پیشنهاد می‌کنم به جای نماینده استانداری تهران حتما در یکی از ردیف‌هایی که جزو کمیته هستند فرمانداری ری قید شود تا ایرادی که طرح در مطالعه و اجرا داشت رفع شود.

به گزارش ایسنا، نهایتا این‌ پیشنهاد با ۱۶ رای موافق به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران فرمانداری شهرستان ری پسماند طرح جامع مدیریت پسماند کمیته راهبری ری در کمیته شهرستان ری شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است