Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:21:10 GMT

نماز عید سعید فطر در ۴۰شهر استان بوشهر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۱۸۵۶

نماز عید سعید فطر در ۴۰شهر استان بوشهر برگزار می‌شود

گروه استان‌ها ــ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرهای ۴۰ گانه استان خبر داد و گفت: نماز عید فطر در بوشهر به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه 6 گروه گروه استهلال رصد ماه شوال به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام می‌شوند اظهار داشت: در این زمینه یک گروه در ساحل گناوه، 3 گروه در رصدخانه مهر در گورک تنگستان مستقر و 2 گروه به ارتفاعات باغ تاج دشتستان اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در استان بوشهر بیان کرد: نماز عید سعید فطر در مکان‌های رو باز و در شهرهای 40 گانه استان بوشهر این نماز با حضور روزه‌داران در عید سعید فطر اقامه می‌شود.

نماز عید سعید فطر در استان همدان به امامت نماینده ولی فقیه ‌برگزار می شودنماز عید فطر در تمامی شهرهای خراسان رضوی برپا می‌شودنماز با شکوه عید سعید فطر در مصلای بجنورد اقامه می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه نماز عید سعید فطر در مرکز استان به امامت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اقامه می‌شود گفت: این نماز در کنار ساحل خلیج‌فارس در میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر در فضای باز ساعت 7 صبح برگزار می‌شود.

بهمیاری رعایت پروتکل بهداشتی برای مقابله با کرونا را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مردم آگاه استان بوشهر همانند گذشته در نماز عید سعید فطر باید دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دهند و ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همراه داشتن سجاده و بطری آب آشامیدنی از ضروریات است.

انتهای پیام/190/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز عید سعید فطر برگزار می شود استان بوشهر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»