Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@21:50:28 GMT

رضایی: نرخ بیکاری در استان اصفهان تک رقمی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۲۸۵۸

رضایی: نرخ بیکاری در استان اصفهان تک رقمی شد

استاندار اصفهان گفت: سال ۹۷ نرخ بیکاری استان اصفهان ۱۴.۴ درصد بود که با تلاش شرکت علمی تحقیقاتی نرخ بیکاری در استان تک رقمی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز -سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه- در جلسه رفع موانع تولید شرکت دیار خودرو اظهار کرد: سال گذشته در استان اصفهان ۲۱۳ واحد تولیدی از حالت رکود خارج شد و همچنین هزار و ۲۹۶ طرح نیز افزایش ظرفیت پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته در استان هزار و ۱۸۸ طرح جدید تولیدی به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۱۲ طرح که معوق مانده بود نیز به وارد چرخه بهره برداری شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: از ۵ هزار و ۸۰۰ شرکت دانش بنیان کشور، ۵۲۸ شرکت در شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان فعالیت دارد که در زمینه شرکت‌های دانش بنیان کشور، دومین استان پس از تهران است.

رضایی اضافه کرد: سال ۹۷ نرخ بیکاری استان اصفهان ۱۴.۴ درصد بود که با تلاش شرکت علمی تحقیقاتی نرخ بیکاری در استان تک رقمی شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت در رابطه با افزایش تولید و جلوگیری از راکد ماندن واحدهای تولیدی تمام سعی و تلاشش را می‌کند. مشکلات شرکت دیار خودرو گلپایگان ا بانک مرکزی و گمرک هفته آینده در دفتر معاون دادستان مشکلات حل خواهد شد؛ مشکل چک‌های سود مرکب نیز در ستاد تسهیل استان حل و فصل شد.

کد خبر 492687

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار اصفهان نرخ بيكاري رکود اقتصادی بيكاري شرکت دانش بنیان تعطیلی عباس رضایی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان نرخ بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان

این نمایشگاه و رویداد حمل‌ونقلی با حضور ۳۵ شرکت دانش بنیان، فناور، دانشجویان، استادان و کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تا چهاردهم اردیبهشت دردانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد.


کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوع، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل‌ونقل ریلی از محور‌های برگزاری دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان است.


 این نمایشگاه با حضور مسئولان و متخصصان حمل‌ونقل ملی و استانی و کلان شهر‌ها همراه با برگزاری پنل‌های ارائه طرح و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های جانبی در محل سالن شماره ۲ تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان صورت می‌گیرد.


ساعات بازدید از نمایشگاه ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.goingevent.com مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • آب شرب اصفهان سالم است
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی