Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:24:03 GMT

معاون استاندار کرمانشاه: دولت در برابر تحریم‌ها تسلیم نشد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۱۶۵

معاون استاندار کرمانشاه: دولت در برابر تحریم‌ها تسلیم نشد

به گزارش ایرنا، «افشین کریمی» روز سه‌شنبه در نشست هم اندیشی با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ با حضور صاحب نظران جامعه دانشگاهی و دانش آموزی و اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری، اظهار داشت: تحریم های گسترده دولت آمریکا می‌توانست هر دولتی را از پا دربیاورد ولی این دولت در بدترین شرایط، با بیشترین مسوولیت و کمترین اختیار طی این مدت توانسته روی پای خود بیایستد و در برابر مشکلات مقاومت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دولت اول آقای روحانی پایین ترین نرخ تورم را در تاریخ انقلاب کسب کرد و برجام امروز به عنوان یک دستاورد در جامعه دانشگاهی و حوزه روابط بین الملل به آن افتخار می کنند و با همین برجام بود که ترامپ را سر جایش نشاندیم و از این بحران سربلند بیرون آمدیم.

کریمی گفت: همزمان با پیشرفت‌های مذاکرات برجام، دلار با کاهش چند هزار تومانی روبرو شده و مردم به آینده بهتر امیدوار شده اند.

خروجی صندوق تحول آفرین است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در ادامه سخنانش با اشاره به انتخابات پیش رو با تاکید بر اینکه انتخابات متعلق به یک فرد و جناح و گروه خاصی نیست، گفت: امروز جامعه باید به این برآیند برسد که هرگونه تحول مثبت در حوزه معیشت و کار و آینده بهتر را از طریق صندوق رای دنبال کند و یقینا خروجی صندوق رای می تواند تحول آفرین باشد. 

کریمی افزود: امیدواریم شرایطی به وجود آید تا کسانی که معتقد به قانون اساسی، نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند؛ بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشته باشند و در میان نامزدهای تایید صلاحیت شده تنوع لازم برای سلیقه های مختلف وجود داشته باشد تا سطح مشارکت افزایش یابد.

دانشگاه برای مشارکت حداکثری تلاش کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه، محور جامعه دانشگاهی، دانش است، گفت: در این حوزه نقد و پاسخگویی به نقد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کریمی افزود: از جامعه دانشگاهی انتظار می‌رود که در این شرایط به اقناع جامعه برای مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات کمک کند. 

معاون استاندار تاکید کرد: چهره های علمی و دانشگاهی که به نقد صریح همراه ارائه راهکار می‌پردازند، بسیار دلسوزتر از آن کسانی هستند که بر اساس وزش باد، مواضع خود را تنظیم می کنند و برایشان تفاوتی نمی کند که چه کسی حاکم باشد.

کریمی یادآور شد: هر کسی اعتقاد بیشتری به نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا دارد، امروز دغدغه‌مندتر و پرسشگرتر و البته منصفانه تر به دنبال ارایه راه حل است. 

تشکل‌های دانشجویی منفعل نباشند

وی با انتقاد از وضعیت انفعالی تشکل‌های دانشجویی در برخی دانشگاه‌ها افزود: اگر امروز در دانشگاهی تشکل دانشجویی فعال نیستند و یا کرسی‌های آزاد اندیشی راه نیافتاده است در گام اول مدیران آن مجموعه باید پاسخگو باشند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه حرف های کلیشه ای مشکلات جامعه را حل نمی کند در ادامه تاکید کرد: دانشگاه به عنوان یک مجموعه علمی به دنبال مساله شناسی و بیان دردها و ارائه راهکار باشد.

کریمی با تاکید بر لزوم نقد منصانه دولت اظهار داشت: باید وزن هر حوزه از جمله دولت و دیگر مجموعه ها را در مشکلات فعلی مشخص کنیم.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ به صورت همزمان برگزار می شود.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ دولت آمریکا روحانی قانون اساسی انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه نرخ تورم پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ دولت آمریکا استانداری کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ دولت آمریکا روحانی قانون اساسی انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه نرخ تورم اخبار کنکور جامعه دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح یکشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان ضمن تبریک فرارسیدن روز معلم و تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و سال روز شهادت حضرت آیت الله مطهری (ره) با اشاره به برخی آیات قرآن و احادیث و روایات مختلف به ماموریت ویژه پیامبران الهی در طول تاریخ برای تعلیم و تربیت بشر اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: کار معلمی در ادامه راه انبیا الهی است چراکه کار انبیا تعلیم و تزکیه بود و قطعاً معلم نیز در این جایگاه قرار می‌گیرد لذا جایگاه معلمان بسیار رفیع و باارزش است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری، بر توسعه و تکریم منزلت معلمان در جامعه تاکید کرد و گفت: موقعیت اجتماعی معلمان باید به گونه‌ای باشد که دانش آموزان آرزو کنند معلم شوند. معلمان نقش پیش برنده‌ای در همه عرصه‌های مادی و معنوی جامعه دارند چراکه نسلی تربیت می‌کنند که سکان دار عرصه‌های مختلف خواهند شد.

وی ادامه داد: توان و شناخت و معرفت معلمان در هر زمان می‌تواند الگویی برای پیش بینی نسل‌های مختلف در کشور شود لذا باید در بحث انتخاب معلمان و توجه به ظرفیت‌های آنان برای انجام وظایف معلمی توجه ویژه صورت گیرد.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف مانند منزلت مادران در خانواده و قدر و منزلت معلمان و اسوه‌های جامعه کار و سرمایه گذاری می‌کند تا ارزش آنها را از بین ببرد لذا باید در این راستا روی معیشت معلمان و منزلت آنان کار کرد تا آرامش خاطر لازم را داشته باشند.

کد خبر 6097166

دیگر خبرها

  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند/ پزشکانی که میلیاردی جریمه شدند