Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده ناجا گفت: باید یکی از دستاوردهای اجرای طرح تحول کلانتری و پاسگاه‌ها، افزایش رضایت‌مندی مردم از نحوه دریافت خدمات انتظامی و همچنین ارتقاء جایگاه و منزلت پلیس در منظر مردم و جامعه باشد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در ششمین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کلانتری و پاسگاه‌ها که با حضور رؤسای کمیته‌های تخصصی (۱۰ کمیته) در ستاد ناجا برگزار شد، افزود: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ویترین نیروی انتظامی هستند و کارکنان این مراکز انتظامی بیشترین سطح ارتباط و تعامل با مردم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابرا ین پشتیبانی از کلانتری‌ها و تقویت این مراکز در ابعاد گوناگون اعم از نیروی انسانی متعهد و کارآمد، تزریق امکانات لجستیکی و تجهیزات نوین همچنان از اولویت‌ها و در دستور کار مداوم است.

وی با اشاره به ارائه سالانه بیش از ۷۰ میلیون انواع خدمات توسط نیروی انتظامی به مردم، افزود: فرصت و توفیق خدمت به مردم را باید قدر بدانیم و در راستای افزایش رضایت‌مندی مراجعان به کلانتری و پاسگاه‌ها نهایت تمرکز، برنامه‌ریزی، تلاش و اقدام لازم را انجام دهیم.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: در پاسخ به این مطالبه، تاکید و توصیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر توجه جدی به کلانتری‌ها به منظور بهبود روند خدمات دهی به مراجعان، طرح تحول کلانتری و پاسگاه‌ها از سنوات قبل کلید خورده و امروز با تکیه بر عملکرد کمیته‌های ۱۰ گانه تخصصی، فرایند اصلاح روندها در این مراکز شتاب گرفته و در ریل بهبود بخشی خدمات دهی انتظامی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها هستیم.

سردار رضایی با بیان اینکه خروجی جلسات قرارگاه مرکزی طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باید تصمیمات راهبردی و عملیاتی باشد، تاکید کرد: در پی برگزاری این جلسات به هیچ وجه به دنبال "مصوبه نویسی" نیستیم؛ بلکه برآیند تصمیم گیری‌ها باید در فرایند تحول کلانتری‌ها، بهبود و تعالی رفتار کارکنان و افزایش رضایت مندی مردم مشهود و محسوس باشد.

وی بر لزوم بازخوردگیری، ارزیابی و نتیجه آزمایی از اهم اقدامات کمیته‌های ۱۰ گانه طرح تحول کلانتری و پاسگاه‌ها تاکید و اظهار کرد: همه کمیته‌های تخصصی در قبال عملیاتی شدن طرح تحولی، مسئول هستند و تکلیف دارند بنابراین باید اقدامات "اثرگذار" و "مشهود" انجام دهند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: آموزش‌ها به منظور استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان، مهارت و دانش افزایی آنان باید مستمر متناسب با سطح دربرگیری مأموریت‌های فردی و سازمانی شاغلان در کلانتری‌ها تدوین و اجرایی شود.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: باید یکی از دستاوردهای اجرای طرح تحول کلانتری و پاسگاه‌ها افزایش جایگاه و منزلت پلیس در منظر مردم و جامعه باشد.

وی بر لزوم اقدامات "روحیه بخش" و "خرسند ساز "به منظور ارتقا روحیه خدمتی کارکنان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از جمله تخصیص اولویت ارائه امتیازهای سازمانی به این طیف از سبز پوشان ناجا تاکید و مطرح کرد: در نظر گرفتن امتیازهای سازمانی می‌تواند در سرعت بخشی طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مؤثر واقع شود.

کد خبر 492612

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جانشین فرمانده نیروی انتظامی طرح تحول کلانتری و پاسگاه ها امکانات لجستیکی جانشین فرمانده ناجا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طرح تحول کلانتری و پاسگاه ها کلانتری ها و پاسگاه ها افزایش رضایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد