Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از اجرای طرح «هواخوری خدا» در زندان‌های استان بوشهر خبر داد. خبرگزاری میزان - رضا مقبلی، مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از اجرای طرح «هواخوری خدا» در زندان‌های استان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: به مدت سه شب تعداد ۲۶۰ نفر از مددجویان ضمن بهره مندی از معارف الهی و شرکت در مراسمات معنوی و مذهبی که روزانه در زندان‌ها اجرا می‌شود، در قالب طرح مذکور برای دریافت عالی‌ترین رحمت‌ها و فیوضات الهی به عبادت می‌پردازند و توفیق همنشینی با قرآن و انس با خداوند نصیب شان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل زندان‌های استان بوشهر گفت: زینت انسان‌ها و حیات مطلوب آن‌ها در گرو نورانیت برنامه‌های معنوی است و هر کس که به خداوند نزدیکتر باشد مقرب‌تر است.   وی با اشاره به طرح‌های اجرا شده از ابتدای ماه مبارک رمضان در زندان‌های استان بوشهر گفت: زندان‌های استان بوشهر سرشار از تلاوت و تدبر در قرآن، قرائت نماز، قرائت ادعیه و شرکت در حلقه‌های معرفتی با حضور روحانیون است و این عنایت الهی است که تمام اعضای انسان در محضر خداوند خود را نیازمند‌تر از همیشه می‌بینند.
مقبلی در پایان افزود: در این ماه عزیز بستر مناسبی برای تجدیدنظر در رفتار‌ها و دلبستگی بیشتر به دستورات خداوند فراهم شده است. بیشتر بخوانید: روایتی از شبی متفاوت در زندان/ از شروری که با استخاره توبه کرد تا ناگفته‌های مسئول فرهنگی از تجربه ۲۲ سال زندگی در کنار زندانیان   انتهای پیام/ برچسب ها: زندانیان اعتکاف بوشهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زندانیان اعتکاف بوشهر زندان های استان بوشهر زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی شامگاه شنبه در همایش آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان همدان بیان کرد: زائران حج، از لحظه اول برای حضور در این مراسم معنوی مورد عنایت ویژه الهی هستند.

وی با بیان اینکه در روایات بر لزوم انجام این سفر بسیار توصیه شده است، افزود: قدردان این توفیق که نصیب شما شده، باشید.

شعبانی با اشاره به اینکه نه تنها در قبل و بعد از سفر، که بعد از انجام حج نیز عظمت این سفر معنوی برای زائران ادامه دارد، گفت: در عرفات با این هدف حاضر شوید، که به محضر حضرت حجت (عج) می‌رسید.

وی با بیان اینکه در کنار اعمال ظاهری، به باطن حج نیز باید توجه شود و آن را درک کرد، بیان کرد: حج تنها یک عمل عبادی نیست، بلکه نگاه سیاسی هم بر آن حاکم است.

شعبانی با اشاره به اینکه همه شما سفیران فرهنگ تشیع در این سفر هستید، گفت: خوب است طواف مستحبی برای امام حسن عسکری (ع)، تنها امامی که به سفر حج نرفتند را انجام دهید

کد خبر 6096666

دیگر خبرها

  • مساله حجاب، دستور الهی است
  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • باید همگان در اجرای طرح نور، پلیس را یاری کنند
  • چگونه اضطراب را درمان کنیم؟
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اجرای طرح شناسایی معلمان فداکار در اصفهان
  • زائران حج مورد عنایت ویژه الهی هستند
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند