Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@08:53:14 GMT

شمار دستگیری عاملان تیراندازی در هندیجان به 44 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۴۸۵۲

شمار دستگیری عاملان تیراندازی در هندیجان به 44 نفر رسید

به گزارش خبرگراری فارس از اهواز، یدالله امیری جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان، امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اقدامات پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری افرادی که در مراسم فاتحه خوانی روستای "سویره" شهرستان هندیجان اقدام به تیراندازی کرده بودند، تاکنون ۴۴ نفر از این افراد دستگیر شدند.

وی افزود: طی هماهنگی که با مرجع قضائی انجام شده، در بازرسی از مخفیگاه افراد مزبور تعداد ۱۶ قبضه انواع سلاح گرم کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: پلیس تا دستگیری آخرین نفر از افراد خاطی این مراسم با جدیت پیگیر و مصمم در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

امیری تاکید کرد: دارندگان سلاح غیرمجاز که با تیراندازی باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم عزیز و شریف استان می‌شوند، بدانند که پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به جهت پیشگیری از این گونه اقدامات هنجارشکنانه به شدت با آن‎ها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیراندازی دستگیری جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان هندیجان مراسم فاتحه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیش‌تر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین که در در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منطور کاهش جرم و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است، اما سلاح در دسترس مجرمان هست و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتما اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان