Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@00:13:16 GMT

بیماری گاومیش های خوزستان بخاطر کمبود آب

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۵۲۰۳

بیماری گاومیش های خوزستان بخاطر کمبود آب

‍‍‍‍‍‍

عصرایران؛ مهدی جم - روستای «پیچ سید جابر» یکی از روستا‌های استان خوزستان است که در مسیر حمیدیه به سوسنگرد واقع شده‌ است. شغل اصلی ساکنان این روستا دامداری و پرورش گاومیش است. با نزدیک شدن به فصل تابستان خوزستان و به ویژه روستاها با کمبود آب مواجه شده اند.

یکی از اهالی روستای «پیچ سید جابر» به خبرنگار عصرایران می گوید: بیش از 4 هزار گاومیش در روستا وجود دارد، بخاطر کمبود آب و تخلیه فاضلاب به رودخانه، اغلب گاومیش ها دچار بیماری عفونی، افتادگی پوست، سوختگی پوست و سقط جنین شده اند و همین 3 روز گذشته هم سه تا گاومیش فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه می دهد: درآمد اینجا تنها از پرورش گاومیش و کشاورزی است. حال روز گاومیش ها که خوب نیست، از آن طرف هم کشاورزی تعطیل شده، به استانداری اینها را گفتیم اما رسیدگی نکردند، اینجا تنها خدا را داریم.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/003HsG

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز یکشنبه نشست اعضای هیأت دولت با استانداران با حضور رئیس جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور، وزرای کابینه و استانداران به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: حدود ۷۰۰ - ۸۰۰ روستا در استان خوزستان به صورت کامل آسفالت شده است که رضایت‌مندی صددرصدی مردم روستا را به همراه داشته است.

وی افزود: با مساعدت قرارگاه امام حسن (ع)، پتروشیمی‌ها و جذب بیشتر اعتبارات آلایندگی‌ها نیز شرایط بهتر خواهد شد.

به گزارش مهر، در این نشست پیرامون برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مسائل مختلف کشور و سیاست‌های دولت بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 6097650

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • واکسیناسیون بیش از ۷۰ هزار راس دام علیه بیماری آبله در هفتکل
  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • عادت‌های رایج که مغزتان را نابود می‌کند
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد