Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، این تفاهم نامه با حضور شینا انصاری و حسین افشین در محل پژوهشکده به امضای طرفین رسید. تفاهم نامه مذکور با موضوع ایجاد زمینه مناسب برای استفاده از ظرفیت‌ها و توان پژوهشی و اجرایی دو طرف در زمینه آب، انرژی و محیط زیست است در جهت تحقق اهدافی چون گسترش طرح‌های بهره برداری از انرژی‌های تجدیدپذیر، ظرفیت سازی برای اجرای پروژه‌های تأثیرگذار در سطح شهر کلانشهر تهران و استفاده از توان نیروهای زبده و متخصص ایرانی در پروژه‌های مرتبط با موضوع آب، انرژی، محیط زیست و توسعه پایدار به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تفاهم نامه طرفین در بهره‌گیری از آزمایشگاه‌ها و منابع علمی مرتبط، انجام طرح‌های پژوهشی مشترک در راستای تفاهم نامه، برنامه ریزی و اجرای طرح‌های مشترک در زمینه اصلاح الگوی مصرف شهروندان، اجرا برنامه هائی جهت ارتقا فرهنگ تولید و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، انجام برنامه‌های آموزشی، انجام خدمات مشاوره و اجرای پروژه در زمینه بهینه سازی مصرف آب و انرژی و تولید انرژی‌های تجدید پذیر در شهرداری تهران و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی و ترویجی همکاری مشترک خواهند داشت.

در نهایت کمیته‌ای مشترک که با حضور نمایندگان هریک از طرفین تشکیل می‌شود و این کمیته وظیفه تصمیم‌گیری و نظارت بر حسن اجرای تفاهم نامه را خواهد داشت.

کد خبر 5210076

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران سازمان محیط زیست دانشگاه شریف تفاهم نامه شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی امتحانات نهایی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پرونده قضایی راهپیمایی روز قدس فطریه واکسن کرونا سازمان محیط زیست کیفیت هوای تهران تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و با همت شهرداری و شورای شهر آواجیق زباله‌ها و کیسه‌های پلاستیکی رها شده در حاشیه سایت زباله این شهر جمع آوری شد.

حجت آذریار یکی از اهداف این برنامه، که با ساماندهی کلی سایت زباله شهری و با نظارت اداره حفاظت محیط زیست چالدران برگزار شد را ترویج حفاظت از محیط زیست و نه به کیسه‌های پلاستیکی عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف