Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، حبیب صفری با تاکید براینکه برگزاری این دوره‌ها امسال نیز با هدف فراگیری تمامی کارکنان عملیاتی و خدمات فنی جانبی ادامه خواهد داشت بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی این دوره‌ها با به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی شرکت در بستر فضای مجازی برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی (LMS) به صورت آنلاین و آفلاین به‌منظور برگزاری دوره‌های غیرحضوری برای استمرار برنامه‌های آموزشی شرکت و جلوگیری از وقفه در تامین نیازهای آموزشی کارکنان در چارچوب رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، افزود: این دوره‌های تعریف شده در تقویم آموزشی شرکت، در زمینه‌های حفاری، مکانیک، برق، سیال، سیمان و بازرسی است.

رییس آموزشگاه تکنولوژی حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: همسو با این برنامه  ۷۵ دوره فنی و تخصصی نیز از طریق حضور مدرسان و کارشناسان آموزش در موقعیت استقرار دستگاه‌های حفاری و نواحی عملیاتی برگزار شد که بررسی بازخورد آن، افزایش سطح آگاهی فنی و رضایتمندی کارکنان اقماری از ایجاد این فرصت خارج از دوره استراحت آنان بوده است.

صفری ادامه داد: برگزاری دوره‌های آنلاین نرم افزار لند مارک(Landmark)، سامانه ستاد، قانون برگزاری مناقصات، دوره آموزشی مدیریت ریسک، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت استرس، کار تیمی و ایمنی آتش نشانی، بخش دیگری از سرفصل‌های دوره‌های آموزشی این شرکت است.

بر اساس این گزارش، دستگاه حفاری ۹۵ فتح ۳۱ که تیر سال ۹۶ در موقعیت چاه ۱۴۷ رگ سفید مستقر شده بود، در هفتم آبان‌ همان سال دچار انفجار و آتش سوزی شد و در پی این حادثه، ۲ نفر از کارکنان شرکت ملی حفاری ایران (حفار و دکلبان) جان خود را از دست دادند.

شرکت ملی حفاری ایران که دفتر مرکزی آن در اهواز است یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران است و اجرای عملیات حفاری به منظور اکتشاف، تولید و بهره‌برداری از مخازن نفت و گاز و نیز تعمیر و ترمیم آنها ایجاد چاه‌های تزریقی و انجام تمامی خدمات فنی وابسته اعم از قلمرو داخلی و فلات قاره را بر عهده دارد.

این شرکت هم‌اکنون دارای ۷۵ دکل حفاری است.

برچسب‌ها وزارت نفت اهواز شرکت ملی نفت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت نفت اهواز شرکت ملی نفت ایران وزارت نفت اهواز شرکت ملی نفت ایران اخبار کنکور شرکت ملی حفاری ایران دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و ۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ ازجمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌کنند. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه است دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیرماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب می‌شوند.

پیش از این تیم جهانی رباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب‌قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده و همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند.

به گزارش آنا،‌ مراسم اختتامیه این مسابقات در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر