Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:14:29 GMT

ایران ۲۰۰ رتبه بین المللی در حوزه قرآنی دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۷۹۶۲

ایران ۲۰۰ رتبه بین المللی در حوزه قرآنی دارد

به گزارش ایرنا، مهدی قره شیخ لو روز سه شنبه در آیین آغاز هفتمین دوره مسابقه حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مناطق آزاد کشور اظهار داشت: جوانان ایرانی در حوزه های قرائت، حفظ رتبه های نخست را در بین کشورهای اسلامی دارد که با توجه به رقبای عرب زبان کسب این رتبه ها بسیار حایز اهمیت است.

وی با بیان این که انس با قرآن هدف اصلی در زندگی تمام مسلمان ها است افزود: در این راستا باید سه رکن ارزشمند محفل انس، مسابقه و آموزش مبنای ارتقای انس با قرآن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه و ترویج فرهنگ گردشگری به صورت مسوولانه در مناطق آزاد کشور دنبال می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش نیز گفت: توسعه و ترویج گردشگری مسوولانه یکی از وظایف مهم مناطق آزاد کشور است که با تکریم ارزش ها و تبدیل آن به حاکمیت گفتمانی منطقه برای جلب مشارکت گردشگران در حال پیگیری است.

سعید پورعلی افزود: جزیره کیش جامعه ای متدین و مانوس با قرآن کریم و مذهبی است که ساکنان آن در تکریم ماه های رمضان و مجالس معنوی پیشگام بوده و بسیار مشتاق هستند.

وی، توجه به حفظ فضای ارزشمند فرهنگی کیش در تمام فعالیت های اقتصادی و گردشگری، توسعه و ترویج گردشگری مسوولانه را از وظایف مهم مناطق آزاد کشور اعلام و اضافه کرد: توسعه و ترویج گردشگری مسوولانه با تکریم ارزش ها و تبدیل آن به حاکمیت گفتمانی منطقه برای جلب مشارکت گردشگران منطقه محقق می شود.

هفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم مناطق آزاد کشوربا حضور ۴۲ شرکت کننده از هفت منطقه آزاد تجاری کشور به صورت مجازی و در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری است.

برچسب‌ها کیش جزیره کیش هرمزگان قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش هرمزگان کیش جزیره کیش هرمزگان قرآن کریم اخبار کنکور مناطق آزاد کشور توسعه و ترویج قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان کشور در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد و حمزه رباطی کشتی گیر نونهال کیش در وزن ۴۸ کیلوگرم مقام سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

امیرعلی رسولی فر نیز در وزن ۳۸ کیلوگرم و امیر محمد فلاح در وزن۴۴ کیلوگرم کشتی آزاد انتخابی تیم ملی نونهالان کشور توانستند رتبه پنجم این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • مرتضوی: عمل به قرآن در جوامع اسلامی سبب اتحاد بیشتر می‌شود
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند