Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:26:16 GMT

پلیس فردیس سه کلاهبردار سایت دیوار را دستگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۷۸۷۴۹

پلیس فردیس سه کلاهبردار سایت دیوار را دستگیر کرد

به گزارش شامگاه سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی فردیس گفت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس آگاهی فردیس، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های کارآگاهان مشخص شد که یکی از کلاهبرداران حرفه ای استان البرزبا تشکیل یک باند سه نفره از طریق سایت دیوار طعمه های خود را در استان های مختلف کشور به بهانه فروش خودرو و آپارتمان شناسایی کرده و پس از اخذ بیعانه موبایل خود را خاموش کرده و متواری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی فردیس بیان داشت: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه هر ۳ متهم را در شهر های فردیس و کرج شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر و به پلیس آگاهی فردیس منتقل کردند.

ملکی تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام کلاهبرداری بودند اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و تاکنون به ۲۴ فقره کلاهبرداری و از طریق سایت دیوار به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اقرار کرده اند.

وی با بیان اینکه این باند کلاهبرداری بسیار حرفه ای بوده و انجام کلاهبرداری‌های گسترده دور از تصور نیست، خاطرنشان کرد: در اجرای دستور مقام قضایی، تصویر بدون پوشش متهمان در رسانه ها منتشر می شود تا چنانچه شهروندان به این شیوه از سوی نامبردگان مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی شهرستان فردیس واقع در جاده ملارد، خیابان اهری جنب ستاد فرمانده انتظامی شهرستان فردیس پلیس آگاهی مراجعه کنند.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها البرز فردیس کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سایت دیوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فردیس کلاهبرداری البرز فردیس کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سایت دیوار اخبار کنکور پلیس آگاهی سایت دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۷۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی