Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سعید خطیب‌زاده سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه در بازدید از مجموعه کمیته ملی المپیک و دیدار با سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، از نزدیک در جریان اقدامات گسترده صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌ها و تعمیق ورزش قهرمانی در کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در دیدار با رئیس و مسئولین کمیته ملی المپیک از آمادگی وزارت امورخارجه برای همکاری همه جانبه با این کمیته با هدف حضور پرقدرت و موفق ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های ورزشی بین‌المللی از جمله المپیک توکیو و همچنین معرفی فرهنگ غنی ایران به مخاطبان بین‌المللی در این رویداد جهانی تاکید کرد.

در این دیدار صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تشریح آخرین وضعیت حضور ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، بر آمادگی‌های فنی و پشتیبانی کمیته ملی المپیک جهت حضور موثر و موفق ورزشکاران ایرانی در این مسابقات جهانی تاکید کرد.

لازم به ذکر است به منظور تسهیل امور و هماهنگی هر چه بیشتر توافق شد، کمیته مشترکی تا زمان برگزاری المپیک توکیو، موضوعات مرتبط را پیگیری نماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095443 برچسب‌ها سعید خطیب زاده کمیته ملی المپیک المپیک توکیو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سعید خطیب زاده کمیته ملی المپیک المپیک توکیو کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول

وزیر امور خارجه گفت: در حاشیه سفر به بانجول به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی، با وزرای امور خارجه اندونزی، عربستان سعودی، ترکیه، مالی و حسن محمود، وزیر امور خارجه بنگلادش و حسین عوض وزیر امور خارجه سودان دیدار و گفت‌وگو داشتم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «‏در حاشیه سفر به بانجول به منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی، با وزیر امور خارجه اندونزی، وزیر امور خارجه عربستان سعودی، وزیر امور خارجه ترکیه، وزیر امور خارجه مالی و آقایان حسن محمود، وزیر امور خارجه بنگلادش و حسین عوض وزیر امور خارجه سودان دیدار و گفت‌وگو داشتم. ارزیابی تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای، پیگیری مناسبات دوجانبه و همچنین بررسی تلاش‌های جمعی کشورهای اسلامی جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین محورهای مورد رایزنی بود. در دیدار با آقای حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی علاوه بر توجه به چالش‌ها و فرصت‌های امروز جهان اسلام، در خصوص راه‌های توسعه پایدار کشورهای اسلامی تبادل نظر شد.»

کد خبر 750588

دیگر خبرها

  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری خود دیدار کرد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان