Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: بازگشت حمیده عباسعلی به تاتامی با کسب مدال و کسب سهمیه دوم المپیک در بخش بانوان دو دستاورد خیلی مهم لیگ جهانی کاراته در لیسبون برای ایران بود.

سمانه خوش قدم سر مربی تیم ملی کاراته بانوان با اشاره به نتایج ایران در لیگ جهانی کاراته، گفت: از قبل پیش بینی کرده بودیم که رقابتهای لیگ جهانی کاراته در لیسبون به دلیل آنکه آخرین تورنمنتی است که امتیاز آن در رنکینگ المپیکی کاراته کاها ثبت می‌شود، اهمیت فوق العاده ای دارد و همه کاراته کاها با بهترین شرایط آمادگی خود به میدان می آیند، که همین موضوع را نیز شاهد بودیم و مبارزات واقعاً سطح بالایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود آنکه از عملکرد فنی دختران ملی پوش رضایت ندارم، ولی این رقابتها دو دستاورد مهم برای کاراته ایران داشت. کسب سهمیه المپیک توسط سارا بهمنیار برای ما خیلی ارزشمند بود که توانستیم دومین سهمیه خود را قطعی کنیم. بهمنیار قبل از اینکه به فینال برسد، سهمیه‌اش قطعی شد و همین روی انگیزه او برای ادامه مبارزات تأثیر منفی گذاشت. نکته مهم دیگر بازگشت حمیده عباسعلی به تاتامی با ارائه مبارزات قابل قبول و کسب مدال بود.

خوش قدم در مورد شکست حمیده عباسعلی گفت: برای ما کیفیت و عملکرد عباسعلی مهم بود. وی در لیسبون دور نخست استراحت داشت و دور دوم هم رقیب مصری به دلیل ابتلا به کرونا حاضر نشد. اما رقیب اسپانیایی دو مبارزه انجام داده بود و این موضوع روی کار فنی کاراته کاها خیلی مؤثر بود. البته که یک تیم تمام حرفه از بخش فنی گرفته تا روانشناس، فیزیوتراپ و پزشک معالج در مدت زمان آسیب دیدگی کنار عباسعلی بود و کار برگشت او به خوبی و با برنامه انجام شد. خدا را شکر این پروسه به بهترین شکل ممکن پیش رفت و امیدواری‌ها را بالا برد.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان به مبارزات رزیتا علیپور هم اشاره کرد و گفت: وقتی رقیب صربستانی به فینال رسید، مشخص شد که علیپور حتی با کسب مدال طلا هم نمی‌تواند سهمیه حضور در المپیک را کسب کند و باید منتظر مبارزه روی تاتامی پاریس باشد. با این وجود او عملکرد خوبی داشت و امیدوارم زحماتش به حضور در توکیو ختم شود.

خوش قدم در مورد شرایط مسابقات کاراته پاریس گفت: با برگزاری این مسابقات، پرونده رقابتهای کسب سهمیه بسته خواهد شد. قطعاً همه کاراته کاهای دنیا دوست دارند به عنوان ۱۰ نفر برتر و اولین‌ها در تاریخ این رشته ورزشی روی تاتامی المپیک مبارزه کنند. همین موضوع کار را در پاریس سخت می‌کند. هر مبارزه حکم یک فینال دارد و هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت. ان شالله که بتوانیم از این مسابقات سهمیه سوم را بدست آورده و با ترکیب کامل راهی توکیو شویم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در پایان گفت: تا زمان اعزام به پاریس علاوه بر اردوی که هم اکنون در حال برگزاری است، دو مرحله دیگر اردوی آماده سازی خواهیم داشت. برنامه تمرینی بهمنیار و عباسعلی متفاوت با علیپور خواهد بود و ان شاءالله با ادامه این روند، علیپور با آمادگی بالا راهی پاریس خواهد شد./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی کاراته بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند

به دنبال اعتراضات گسترده دانشجویی در دانشگاه‌های کانادا در حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با جنگ غزه، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی پاریس نیز کلاس‌های خود را در همین راستا تعطیل کرده‌اند. 

این خبرگزاری گزارش داده که کلاس‌های درس این دانشکده به دلیل اعتراضات در محکومیت جنگ غزه به حالت تعلیق درآمده است.

این گزارش افزود: معترضان ضد اسرائیلی ساختمان انستیتوی مطالعات سیاسی در پاریس را اشغال کردند و ویدئو‌های منتشر شده نشان میدهد که معترضان مقابل ورودی دانشگاه را با اقلامی مثل تخته و سطل‌های بزرگ زباله مسدود کرده‌اند. 

گزارش‌های تایید نشده در رسانه‌های اجتماعی حاکی از آن است که دانشجویان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ جاری در غزه و ترغیب امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای برقراری آتش‌بس، تجمع کرده‌اند.

علاوه بر آمریکا و فرانسه دانشجویان کانادایی نیز به این کمپین خودجوش پیوستند.

شبکه آمریکایی «ان بی سی نیوز» گزارش کرد که چادر‌های اعتراضی در بیش از ۴۰ دانشکده و دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده و کانادا از جمله، «نورث‌وسترن»، «جرج واشنگتن»، «هاروارد»، «براون»، «دانشگاه میشیگان»، «دانشگاه فناوری ماساچوست» (MIT) و دانشگاه پلی‌تکنیک دولتی کالیفرنیا در منطقه «هامبولت» کالیفرنیا بنا شده است.

دانشجویان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند