Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:35:50 GMT

تاکید بر تخصیص مناسب بودجه ۱۴۰۰ سازمان تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۸۲۱۴۰

تاکید بر تخصیص مناسب بودجه ۱۴۰۰ سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نیکزاد از برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری و مسئولانی از سازمان برنامه و بودجه خبر داد و گفت: این جلسه صبح امروز با موضوع بررسی اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی حوزه هنری برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مسئولان سازمان برنامه و بودجه وضعیت اعتبارات، تملک دارایی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی حوزه هنری را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نسبت به تخصیص مناسب بودجه ۱۴۰۰ این سازمان تاکید شد چرا که بودجه سازمان تبلیغات اسلامی برای سال جاری افزایش یافته است و لذا باید با توجه به شرایط کرونایی در تخصیص کامل این بودجه اهتمام ورزید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مقرر شد کمک معیشتی برای اهالی فرهنگ و هنر -که زیرنظر سازمان تبلیغات اسلامی هستند- در ایام کرونایی در نظر گرفته شود.

نیکزاد با بیان اینکه معیشت اصحاب فرهنگ و هنر و طلاب در این روزهای کرونایی به خطر افتاده است، به خانه ملت گفت: رسیدگی به حداقل معیشت اهالی فرهنگ توسط سازمان تبلیغات اسلامی ضروری است لذا مقرر شد کمک معیشتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود و سازمان تبلیغات اسلامی قول داد تا آنجا که در توان دارد، دایره بهره‌مندی افراد را از این کمک معیشتی گسترش دهد.

کد خبر 5210421 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه علی نیکزاد انتخابات 1400 محمد جواد ظریف شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی وزارت کشور صحن مجلس فلسطین ستاد انتخابات کشور برجام انتخابات ریاست جمهوری وزارت امور خارجه هیئت دولت اسحاق جهانگیری حسن روحانی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات