Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات ۱۴۰۰ هم مانند هر انتخابات دیگری پر از اتفاقات حاشیه‌ای است؛ برای مثال هنوز هم وقتی که زمان ثبت نام نامزد‌های داوطلب ریاست جمهوری می‌رسد ستاد انتخابات وزارت کشور شاهد افرادی است که شاید صِرف بخاطر پرکردن زمان و یا تفریح آمده اند تا نام خود را برای انتخابات بنویسند، اگرچه که مصوبه شورای نگهبان باعث شد که تعداد این افراد از هر ساله کم‌تر باشد، اما باز هم برخی ها مسیرشان به خیابان فاطمی خورده و آمده بودند تا سوژه خبری رسانه ها را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حاشیه های روز نخست ثبت نام مثل دختر موتور سوار و پیرمرد کفن‌پوش که برای ثبت نام به وزارت کشور آمده بودند که بگذریم؛ روز دوم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم حاشیه‌های جالبی داشت. 

قشون‌کشی محمود و یاران

ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه بود که محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین کشورمان برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد، البته با تعداد چشمگیری از دوستان و همراهانش، تعدادی از طرفداران او نیز در بیرون وزارت کشور تجمع کرده بودند و شعار حمایت سر می دادند.

احمدی نژاد ساعات ابتدایی صبح امروز در محل زندگی خود میان تعدادی از همراهان حضور یافت و از مهم بودن روز ثبت نامش در انتخابات سخن گفت. پیش از حضور رئیس جمهور پیشین در تالار وزارت کشور شماری از طرفداران داوطلبی محمود احمدی نژاد مقابل تالار بزرگ وزارت کشور تجمع کرده بودند که از سوی نیروی انتظامی مستقر به آرامی متفرق شدند.

احمدی‌نژاد برخلاف اعلام وزارت کشور مبنی بر همراهی داوطلب از سوی یک نفر به دلیل شرایط کرونایی با تعداد بالایی از همراهان وارد محل ثبت نام در وزارت کشور شد.

ثبت‌نام خانوادگی عروس و داماد برای ریاست جمهوری

در میان هیاهوی احمدی‌نژاد برای ثبت نام ریاست جمهوری، در گوشه ای از وزات کشور نکته جالبی رقم خورد که آن هم حضور یک عروس و داماد برای ثبت نام بود؛ عروس و دامادی که آمده بودند تا باهم به ماه عسل پاستور بروند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد انتخابات ریاست جمهوری ریاست جمهوری برای ثبت نام احمدی نژاد وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۸۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

مهدی احمدی نژاد عصر ۹ اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: تمام وعده‌های الهی حق است و هرجا که باطل باشد نابود می‌شود و حق جایگزین می‌شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را انجام بدهیم و در این برهه زمانی این امر بسیار مهم است و باید اطلاع رسانی کنیم.

احمدی نژاد به برخورد دوگانه مغرضان، دشمنان و جهان غرب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: آن زمانی که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که ما در کنار مردم ایران هستیم و در کنار جوانان و دانشجویان هستیم، امروز چرا چنین برخوردی دارد؟ مگر دانشجویان آمریکایی چه خواستند؟ فقط توقف جنگ و کشتار را خواستند.

وی ادامه داد: دانشجویان دنبال تغییر حکومت در دنیا که نیستند فقط می‌خواهند کشتار مردم بی دفاع را متوقف کنید ولی همین را هم تحمل نمی‌کنند، وارد دانشگاه می‌شوند و ضرب و شتم می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: عملیات طوفان الاقصی جرقه‌ای بود در دنیا که سلسله‌وار حرکت‌هایی ایجاد شد و همه آنها وعده‌ الهی بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: طوفان الاقصی صدای مظلومان بود که این صدا به گوش جهانیان رسید.

وی گفت: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، نشان داد چهره‌ای کریه را مخفی کرده و امروز چهره غرب به طور کامل شناسانده شده و مهمترین اتفاقی که افتاد، بیدار شدن اذهان آزادگان جهان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی